Nu også som slankeblogger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Skal jeg snart finde den strenge smiley frem?? Der har været rimelig stille på bloggen de sidste par dage - forhåbentlig er du ikke død af anstrengelse over bror Rasmus' torturprogram!! 

Nej pak du bare den strenge smiley væk. Har siden fredag tabt... Hold nu fast... 3,9 kg!

Men der udover, så ja - har været på den her til aften og har nu ondt i mine skuldre og lår. Av av Av

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Nej pak du bare den strenge smiley væk. Har siden fredag tabt... Hold nu fast... 3,9 kg!

Men der udover, så ja - har været på den her til aften og har nu ondt i mine skuldre og lår. Av av Av

Årh ja du er jo rockersej mand!!! Hvor er det bare flot Mette!!! 

Anmeld

11. august 2012

PeruBaby

Mettemus skriver:

What!! Hvor er det bare flot Mette 

Jeg må have fingrene i det program Og måske også din motivation...

Her er vægten kun gået ned med 1kg den første uge... men det er uden nogen form for motion

Kan du sende programmet til mig på mail? Har skrevet en pb til dig med min e-mailadresse.

Anmeld

12. august 2012

Mettemus

PeruBaby skriver:

What!! Hvor er det bare flot Mette 

Jeg må have fingrene i det program Og måske også din motivation...

Her er vægten kun gået ned med 1kg den første uge... men det er uden nogen form for motion

Kan du sende programmet til mig på mail? Har skrevet en pb til dig med min e-mailadresse.

Tak Er også ret godt tilfreds! Nu har jeg så fået mens, så jeg regner ikke med der sker noget den næste uge. Men skidt! Det har været en god start

Jeg har sendt dig en mail

1 kg om ugen er også flot! Det er vist det de der slankefiduser regnmer med, at man kan tabe på en uge - så 

Anmeld

12. august 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Årh ja du er jo rockersej mand!!! Hvor er det bare flot Mette!!! 

Taaak søde A 

Anmeld

12. august 2012

piadas

Mettemus skriver:

Wow wow wow!!!

Total misundelse herfra! Med det tempo er det jo kun et spørgsmål om et par uger, så er målet nået!

Fuck, det er sejt!

Anmeld

13. august 2012

Mettemus

piadas skriver:

Wow wow wow!!!

Total misundelse herfra! Med det tempo er det jo kun et spørgsmål om et par uger, så er målet nået!

Fuck, det er sejt!

Jaja - en måneds tid eller to, så regner jeg med at være i mål

Har taget en lille smule på igen, men har også fået mens - jeg regner med at det hænger sammen?

Anmeld

22. august 2012

PeruBaby

Fik ikke vejet mig i mandags, men i går stod vægten på 55.7 kg = - 0.5kg på 2.uge Så det er jeg ok tilfreds med, specialt når man tænker på at jeg ikke har fået gang i nogen som helst form from træning endnu Det må ske i denne uge at jeg får prøvet dit program, Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.