Nu også som slankeblogger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Mettemus

Her er lidt stille, så jeg vil benytte lejligheden til at reklamere for mit nye(ste) slankeprojekt. Jeg håber, at det virker denne gang. Er ved at være led og ked af mine deller, og de par kilo det lykkedes mig at tabe sidst er doblet op og har sneget sig tilbage. Suk...

Nå, men har oprettet den her slankeblog, hvor jeg skriver om alt muligt i forbindelse med det forestående vægttab. Jeg har endda tænkt mig at oplyse min vægt

Hvis i vil kigge med, er i mere end velkomne!

Klems fra Tykke Mette

www.lukmundenletroven.blogspot.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

AnneBJ

I'm game!

Kram fra Anne aka Fede Dorit

www.minilix.blogspot.com

Anmeld

6. august 2012

CA

Sådan!! Sidder her og hepper! 

Kram og pøj pøj fra Bjerget i sofaen(men jeg er gravid, så jeg må godt. Altså lige indtil jeg føder i oktober og opdager at baby kun vejede de 4 ud af de 8kg der allerede er kommet på... )

Anmeld

6. august 2012

piadas

Årh, jeg er så misundelig på, at jeg ikke kan være med! Jeg er så meget med, når jeg engang har født, hvis jeg kan overskue det - ellers må det blive, når jeg er færdig med at amme. Jeg plejer jo ikke at være så god til slankekure, mens jeg ammer, men lad os nu se! Jeg er i hvert fald træt af, at jeg lige pludselig har taget 9 kg. på...de må være kommet i løbet af natten lige som dine, Mette! Og der er 8-10 uger tilbage endnu!

Anyway, jeg hepper det bedste, jeg har lært og krydser fingre for, at I når derned, I gerne vil!

Ps.: Hvor er jeg glad for, at kiloene også springer på dig, Carina, så jeg ikke er alene!

Anmeld

6. august 2012

Kit

God vind med projektet.

Anmeld

7. august 2012

PeruBaby

ÅHHH, Mette - hvor er du sej!!

Hvis man må, vil jeg gerne stjæle nogle af dine regler. De må holde Her er jeg bare en doven sukkergris, der ind imellem ikke kan styre mængderne Jeg burde veje omkring 61kg for at føle mig godt tilpas, men der kom jeg aldrig ned efter graviditeten. Nåede til 63,5 og så gik det den gale vej, for jeg var der jo næsten Nu siger vægten 67,5 - så nu må det være slut!!

Det der træningsprogram din bror har lavet til dig - er det et man kan lave hjemme når lillepigen tager sin middagslur? Og er det et du evt ville dele?? Kan ikke rigtig finde på nogle gode øvelser at lave herhjemme

Held og lykke med projektet... Er det sådan så vi evt kunne opdatere vægt her på siden, så kan det være at jeg ville være lidt bedre til at tage mig sammen

KH Delle-Chris

Anmeld

7. august 2012

Mettemus

PeruBaby skriver:

ÅHHH, Mette - hvor er du sej!!

Hvis man må, vil jeg gerne stjæle nogle af dine regler. De må holde Her er jeg bare en doven sukkergris, der ind imellem ikke kan styre mængderne Jeg burde veje omkring 61kg for at føle mig godt tilpas, men der kom jeg aldrig ned efter graviditeten. Nåede til 63,5 og så gik det den gale vej, for jeg var der jo næsten Nu siger vægten 67,5 - så nu må det være slut!!

Det der træningsprogram din bror har lavet til dig - er det et man kan lave hjemme når lillepigen tager sin middagslur? Og er det et du evt ville dele?? Kan ikke rigtig finde på nogle gode øvelser at lave herhjemme

Held og lykke med projektet... Er det sådan så vi evt kunne opdatere vægt her på siden, så kan det være at jeg ville være lidt bedre til at tage mig sammen

KH Delle-Chris

Hej delle Chris!

Jamen selvfølgelig må du få det. Jeg kan lige sende dig en pb, mon så ikke jeg kan vedhæfte det? Det er netop lige nøjagtig et "gør det hjemme"-program, som ikke kræver noget særligt udstyr (jo et sjippetov?). Det tager ikke specielt lang tid, men det er ret hårdt.

Vi kan evt. holde liv i denne tråd og opdatere vægt her. Jeg vejer mig om mandagen. Havde overvejet fredag, men så kan jeg ikke holde mig i skindet i weekenden. Så - mandag it is!

Anmeld

9. august 2012

Elvers

Skide sejt Mette!!! 

Her håber jeg, at en begyndende fast hverdag, kan hjælpe mig med bedre vaner... det er et helvede for mig at gå hjemme - skabene bliver endevendt i et væk 

Anmeld

10. august 2012

Mettemus

Elvers skriver:

Skide sejt Mette!!! 

Her håber jeg, at en begyndende fast hverdag, kan hjælpe mig med bedre vaner... det er et helvede for mig at gå hjemme - skabene bliver endevendt i et væk 

Tak

Ork jeg kender alt for godt det der med at kigge i skabene - og luge meget hvor mange gange man åbner og lukker er der stadig ikke vokset noget nyt og spændende frem

Anmeld

10. august 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Tak

Ork jeg kender alt for godt det der med at kigge i skabene - og luge meget hvor mange gange man åbner og lukker er der stadig ikke vokset noget nyt og spændende frem

Skal jeg snart finde den strenge smiley frem?? Der har været rimelig stille på bloggen de sidste par dage - forhåbentlig er du ikke død af anstrengelse over bror Rasmus' torturprogram!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.