andre der ser frem mod hverdagen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Dinna88

Ja, det gør jeg!! Men ikke helt som jer andre

jeg blev student for et år siden, gik arbejdsløs et halvt år, startede på grundforløbet til kok (for at have den i baglommen) og nu er jeg så her.... Og får snart at vide om jeg er kommet ind på uni. Så jeg glæder mig bare til at få noget stabilitet i min hverdag igen, noget hvor jeg ved hvad jeg skal de næste mange år. Kommer jeg ind i år er jeg færdig om 6 år.  så jeg glæder mig til (forhåbentlig!!!) faktisk at få en hverdag igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Lone Jakobsen

Dinna88 skriver:

Ja, det gør jeg!! Men ikke helt som jer andre

jeg blev student for et år siden, gik arbejdsløs et halvt år, startede på grundforløbet til kok (for at have den i baglommen) og nu er jeg så her.... Og får snart at vide om jeg er kommet ind på uni. Så jeg glæder mig bare til at få noget stabilitet i min hverdag igen, noget hvor jeg ved hvad jeg skal de næste mange år. Kommer jeg ind i år er jeg færdig om 6 år.  så jeg glæder mig til (forhåbentlig!!!) faktisk at få en hverdag igen  

kan sørme godt forstå du glæder dig

jeg for at du kommer ind

Anmeld

7. august 2012

Dinna88

Lone Jakobsen skriver:

kan sørme godt forstå du glæder dig

jeg for at du kommer ind

Jaaaaa, ikke? Og så er min kæreste blevet opereret  for en uge siden, hvor han efterfølgende har været sengeliggende = jeg har klaret ALT i hjemmet! Shit, det er hårdt, når man er vant til at være to. Jeg synes ikke jeg laver andet end at vaske op

og TAK!

Anmeld

7. august 2012

Lone Jakobsen

Dinna88 skriver:

Jaaaaa, ikke? Og så er min kæreste blevet opereret  for en uge siden, hvor han efterfølgende har været sengeliggende = jeg har klaret ALT i hjemmet! Shit, det er hårdt, når man er vant til at være to. Jeg synes ikke jeg laver andet end at vaske op

og TAK!

åh ja den kender jeg.

min mand skiftede i en periode til 12 timers vagter, hvilket betød at jeg stod alene med 4 børn og alt ansvar i hverdagene. det var bare hårdt.

Anmeld

7. august 2012

Dinna88

Lone Jakobsen skriver:

åh ja den kender jeg.

min mand skiftede i en periode til 12 timers vagter, hvilket betød at jeg stod alene med 4 børn og alt ansvar i hverdagene. det var bare hårdt.

Shiiiiiiiit!!! Tager hatten af for dig! Her er ingen børn, ikke en gang en lille hamster OG jeg har ferie... Hvad brokker jeg mig dog over?! Ej, jeg brokker mig heller ikke. Og han VED godt at jeg gør det uden at det ændrer på noget - for hvad gør man lige?? Hvis ikke jeg tager de opgaver han normalt har + tager dem vi er fælles om, ja, så kommer vi jo ingen vegne!

Anmeld

7. august 2012

Lone Jakobsen

Dinna88 skriver:

Shiiiiiiiit!!! Tager hatten af for dig! Her er ingen børn, ikke en gang en lille hamster OG jeg har ferie... Hvad brokker jeg mig dog over?! Ej, jeg brokker mig heller ikke. Og han VED godt at jeg gør det uden at det ændrer på noget - for hvad gør man lige?? Hvis ikke jeg tager de opgaver han normalt har + tager dem vi er fælles om, ja, så kommer vi jo ingen vegne!

jamen lige præcis og så længe man kan se en ende på det, så er det ikke så slemt endda

Anmeld

7. august 2012

Dinna88

Lone Jakobsen skriver:

jamen lige præcis og så længe man kan se en ende på det, så er det ikke så slemt endda

nemlig Så det skal som end nok gå. 

Anmeld

7. august 2012

aya-zia

Lone Jakobsen skriver:

jeg har det helt modsat

det gør mig ikke noget at mine børn er ved at være store (min ældste er 13) men lige den der med at slippe mindste mand som har været hjemme ved mig det meste af hans liv....puha den trækker tænder ud

jeg kan godt forstå dig...

tror også mit er mest fordi jeg har TOTAL baby kuller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.