andre der ser frem mod hverdagen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Lone Jakobsen

så står vi her ved den absolutte afslutning på ferien, og modsat så mange andre... så glæder jeg mig

er der mon andre der har det sådan?

jeg nyder virkelig at have ferie med masser af tid til familien, hygge i haven og tid til at rydde op alle de steder man aldrig når. men jeg elsker altså lige så meget min hverdag.

jeg nyder når hver dag har sin faste rytme, når alle kender sin plads, når arbejdet er fyldt med glæde og børnene kommer hjem med nye oplevelser i skoletasken.

jeg elsker min travle, stressede, forvirrede, kaotiske, kærlige og helt fantastiske hverdag så meget at jeg den sidste uge af min ferie så småt begynder at tænke lidt på arbejdet igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Rikkeas

Lone Jakobsen skriver:

så står vi her ved den absolutte afslutning på ferien, og modsat så mange andre... så glæder jeg mig

jeg nyder virkelig at have ferie med masser af tid til familien, hygge i haven og tid til at rydde op alle de steder man aldrig når. men jeg elsker altså lige så meget min hverdag.

jeg nyder når hver dag har sin faste rytme, når alle kender sin plads, når arbejdet er fyldt med glæde og børnene kommer hjem med nye oplevelser i skoletasken.

jeg elsker min travle, stressede, forvirrede, kaotiske, kærlige og helt fantastiske hverdag så meget at jeg den sidste uge af min ferie så småt begynder at tænke lidt på arbejdet igen

Har haft ferie siden 16. maj ( eller læseferie fra d. 16 maj til 19 juni) men har bare gået hjemme.

JO jeg trænger også til at få min hverdag igang igen - det sker på mandag, og jeg ser også frem til det

Anmeld

6. august 2012

Lone Jakobsen

Rikkeas skriver:

Har haft ferie siden 16. maj ( eller læseferie fra d. 16 maj til 19 juni) men har bare gået hjemme.

JO jeg trænger også til at få min hverdag igang igen - det sker på mandag, og jeg ser også frem til det

det er sørme også længe at have ferie så kan jeg godt forstå du trænger til at komme afsted igen

her har mine 3 store haft ferie i snart 6 uger og det synes de er lang tid 

Anmeld

6. august 2012

Rikkeas

Lone Jakobsen skriver:

det er sørme også længe at have ferie så kan jeg godt forstå du trænger til at komme afsted igen

her har mine 3 store haft ferie i snart 6 uger og det synes de er lang tid 

hehe

ja, jeg glæder mig til at komme igang igen - 3 mdr er liige lovlig længe nu sys jeg

Anmeld

6. august 2012

Lone Jakobsen

Rikkeas skriver:

hehe

ja, jeg glæder mig til at komme igang igen - 3 mdr er liige lovlig længe nu sys jeg

ja det kan jeg nu godt forstå

Anmeld

6. august 2012

Lone Jakobsen

6. august 2012

aya-zia

Lone Jakobsen skriver:

jeg glæder mig HEL vild til at komme igang igen...

også selvom jeg skal sende et barn i skole for første gang

og et barn i førskole

men det skal nok gå hehe

Anmeld

6. august 2012

Lone Jakobsen

aya-zia skriver:

jeg glæder mig HEL vild til at komme igang igen...

også selvom jeg skal sende et barn i skole for første gang

og et barn i førskole

men det skal nok gå hehe

uh ja kender det godt. her startede mindstemand i børnehave for første gang i dag. i morgen skal han så være der alene for første gang, og det er bare rigtigt spændende

Anmeld

6. august 2012

aya-zia

Lone Jakobsen skriver:

uh ja kender det godt. her startede mindstemand i børnehave for første gang i dag. i morgen skal han så være der alene for første gang, og det er bare rigtigt spændende

uhhh kan godt huske den tid... det var spændene...

syntes jeg er meget rolig omkring det at de skal starte... men er total i panik over de er blevet så store

Anmeld

7. august 2012

Lone Jakobsen

aya-zia skriver:

uhhh kan godt huske den tid... det var spændene...

syntes jeg er meget rolig omkring det at de skal starte... men er total i panik over de er blevet så store

jeg har det helt modsat

det gør mig ikke noget at mine børn er ved at være store (min ældste er 13) men lige den der med at slippe mindste mand som har været hjemme ved mig det meste af hans liv....puha den trækker tænder ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.