Fredag: cb - gravid, mandag: cb - ikke gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Rikke mor

Et lidt dumt spørgsmål: men kan jeg teste positiv i fredag/lørdags, og så være langsom til at danne hcg, sådan at det slet ikke kan fanges idag?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Rockertand

Projekt baby skriver:

Et lidt dumt spørgsmål: men kan jeg teste positiv i fredag/lørdags, og så være langsom til at danne hcg, sådan at det slet ikke kan fanges idag?? 

Nej. Hcg fordobles over ca. 2 døgn.

Anmeld

6. august 2012

AnthonsMor

Nrå det er så tidligt efter forventet mens burde du slet ikke kunne teste positivt på andet end morgen urin, så jeg tror måske pinen ligger der..

Jeg kunne først teste positivt på eftermiddags urin 14 dage efter forventet mens

Så jeg håber for dig, at det er fordi du SKAL bruge morgenurin ligesom mig

Anmeld

6. august 2012

Rikke mor

Riixen 90: Jeg er rigtig glad for at du lige ville dele din erfaring - og håber sådan at du har ret :-) Troede bare at digitale clear blue kunne bruges sådan udanset tidspunktet - men ja, "er" - hvis der er håb endnu - kun lidt over 4 +.. 

Håber og  alt hvad jeg kan - har bedt til gud og sagt at jeg lover jeg aldrig vil bande mere eller blive sur på min mor osv (alt det jeg gjord da jeg var barn, og nogle gange virkede det, heh, vil gøre alt for at den er der)..

Men jeg prøver i morgen at teste med en clear blue digital.. Synes bare det er underligt at en ændrer sin mening - det må de ikke bare sådan gøre! Vi er altså nogle håbefulde kvinder, som vil se de 2 streger eller teksten "gravid" :-)

Laver lige en opdatering i morgen - forhåbentlig positiv! :-)

Anmeld

6. august 2012

MortilElias2010

Projekt baby skriver:

Riixen 90: Jeg er rigtig glad for at du lige ville dele din erfaring - og håber sådan at du har ret :-) Troede bare at digitale clear blue kunne bruges sådan udanset tidspunktet - men ja, "er" - hvis der er håb endnu - kun lidt over 4 +.. 

Håber og  alt hvad jeg kan - har bedt til gud og sagt at jeg lover jeg aldrig vil bande mere eller blive sur på min mor osv (alt det jeg gjord da jeg var barn, og nogle gange virkede det, heh, vil gøre alt for at den er der)..

Men jeg prøver i morgen at teste med en clear blue digital.. Synes bare det er underligt at en ændrer sin mening - det må de ikke bare sådan gøre! Vi er altså nogle håbefulde kvinder, som vil se de 2 streger eller teksten "gravid" :-)

Laver lige en opdatering i morgen - forhåbentlig positiv! :-)

Anmeld

7. august 2012

DreamChild

Dobbelt post

Anmeld

7. august 2012

DreamChild

Har du fået testet med morgenurin idag??

Anmeld

7. august 2012

Rikke mor

Ja, og den sagde "ikke gravid".. og er begyndt at bløde, så går strækt ud fra at jeg har en biokemisk about  .. Det er så hårdt, men hellere at det sker nu, end om et par uger eller måneder.. 

Er glad for alle de råd og vejledning jeg har fået herinde! 

Anmeld

8. august 2012

DreamChild

Det er jeg ked af at høre, havde sådan håbet at den ville vise positiv. Kender alt for godt skuffelsen

Men det skal nok lykkes, og er sikker på den er der næste gang

Kæmpe kram herfra

Anmeld

8. august 2012

Camillos

Projekt baby skriver:

Ja, og den sagde "ikke gravid".. og er begyndt at bløde, så går strækt ud fra at jeg har en biokemisk about  .. Det er så hårdt, men hellere at det sker nu, end om et par uger eller måneder.. 

Er glad for alle de råd og vejledning jeg har fået herinde! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.