Fredag: cb - gravid, mandag: cb - ikke gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.522 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Rikke mor

Jeg tog en digital clear blue i fredag - gravid, og det samme lørdag, og den viste også gravid.. Ville lige sikre mig at jeg ikke solgte skinnet før bjørnen var skudt.. Og den digitale clear blue viste "ikke gravid"...

Er der nogle der har prøvet noget lignende?? 

Jeg skulle have min menstration her i fredag, og har jo ikke blødt eller noget.. 

HJÆLP - er total grædefærdig!.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Rikke mor

Altså den viste ikke gravid idag!! 

Anmeld

6. august 2012

AnonymMor

Projekt baby skriver:

Jeg tog en digital clear blue i fredag - gravid, og det samme lørdag, og den viste også gravid.. Ville lige sikre mig at jeg ikke solgte skinnet før bjørnen var skudt.. Og den digitale clear blue viste "ikke gravid"...

Jeg skulle have min menstration her i fredag, og har jo ikke blødt eller noget.. 

Øv hvor træls Jeg syntes da det lyder underligt at du har haft 2 positive clear blue og nu en negativ  måske var der noget galt men den test du tog idag ?  

Har du prøvet at teste med en alm g-test ?

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at teste igen og se om det ikke bare var denne der var i idu  

Håber den er god nok, og at du er gravid

Anmeld

6. august 2012

gædde/gitte

Projekt baby skriver:

tag ned til lægen og få lavet en blodprøve

Anmeld

6. august 2012

Camillos

Projekt baby skriver:

jeg synes det lyder lidt underligt? hmm synes næsten du skal ri.getil din læge og spørge om du kan komme til chek? måske var din urin ikke så koncentreret idag?

Anmeld

6. august 2012

MorDk

Har du drukket meget væske evt?

Prøv med en alm. G-test evt?

Held & Lykke håber stadig den er "go nok"

Anmeld

6. august 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Med stor sandsynlighed er det en BIO du er igang med at opleve,så det er nok bare et spørgsmål om tid,før du begynder at bløde.

Får du ikke din mens inden for 1 uges tid,ville jeg gå til lægen,og få taget en HCG blodprøve.

Håber du er okey.

Anmeld

6. august 2012

Rikke mor

jeg tog efterfølgende en graviditetstest fra rema, og der var en meget meget meget svag streg - nærmest utydeligt streg (vil nok kalde det en skyggestreg!)

Jeg har faktisk ikke rigtigt drukket noget idag, fordi jeg netop tænkte at urinen skulle være så koncentreret som muligt - havde brug for at få det bekræftet.. 

Jeg har tidligere været gravid med tvilinger - midste den ene (blødte forfærdeligt meget), og valgte at får en medicinsk abourt med den sidste - lægen sagde at livmoderen stod åben, og at det ikke var 100 % sikker at den anden ville blive.. Det var simpelthen for hårdt at skulle gå ventetiden igennem, så vi valgte det beslutningen der var rigtig for os på det givende tidspunkt - min mit støreste ønske er at få et barn nu! 

Jeg er simpelthen så forvirret, og har slet ikke blødt! 

Anmeld

6. august 2012

Rikke mor

Har lige taget endnu en clear blue som siger "Ikke gravid".. 

Er der nogle der har erfaringer med hvor lang tid der går fra, at man ikke kan teste hcg i blodet til at man begynder at bløde? 

Det skal bare overståes, sådan jeg ikke skal tænke på det mere! 

Anmeld

6. august 2012

Camillos

Projekt baby skriver:

Har lige taget endnu en clear blue som siger "Ikke gravid".. 

Er der nogle der har erfaringer med hvor lang tid der går fra, at man ikke kan teste hcg i blodet til at man begynder at bløde? 

Det skal bare overståes, sådan jeg ikke skal tænke på det mere! 

Jeg synes du skal få taget en blodprøve hos lægen .... hos mig oplevede jeg lidt lignende da var jeg gravid uden for livmoderen, så hormonerne cyklede rundt i min krop. 

Det kan også være en bio abort du er igang med.. det kan også være det er så tidligt i graviditeten ja hcg koncentrationene ikke er så tydelig endnu... 

Jeg ved ventetiden er den værste. Jeg har selv mistet 4 gange .. 5 gang var lykkens gang. 

Håber du bare er langsom til at danne hcg og alt er som det skal være 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.