Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mariajny skriver: jeg er altså virkelig nysgerrig, efter at vide mit barns køn..(Har købt en scanning den 20/8) men men men tror i på den med hjertefrekvensen ??altså 140 eller under = dreng140 eller over = pige ???
jeg er altså virkelig nysgerrig, efter at vide mit barns køn..(Har købt en scanning den 20/8) men men men tror i på den med hjertefrekvensen ??altså 140 eller under = dreng140 eller over = pige ???
Nej, den tror jeg ikke på.
Begge mine lå lige under 140 og jeg har en af hver
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mariajny skriver: jaaa så er det jo sikkert ikke noget man kan regne med... ønsker mig så inderligt en pige, og hjertefrekvensen var nemlig 154 ved NF
jaaa så er det jo sikkert ikke noget man kan regne med... ønsker mig så inderligt en pige, og hjertefrekvensen var nemlig 154 ved NF
Hjertefrekvensen var 156 ved vores NF-scanning - OG vi venter en lille pige Så det har passet her
Camilla30 skriver: Hjertefrekvensen var 156 ved vores NF-scanning - OG vi venter en lille pige Så det har passet her
det passede ikke på mine.
Jeg kan ikke regne ud hvad den fysiologiske forklaring og forskel skulle være? Så tror ikke på det
så skulle jeg have haft en dreng men sidder med en lille pige den dag idag
en skanning er nok den eneste sikre måde at blive sikker desværre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128