tror eller i ved i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Mariajny

jeg er altså virkelig nysgerrig, efter at vide mit barns køn..(Har købt en scanning den 20/8) men men men tror i på den med hjertefrekvensen ??

altså 140 eller under = dreng
140 eller over = pige

???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

L&V

Mariajny skriver:

jeg er altså virkelig nysgerrig, efter at vide mit barns køn..(Har købt en scanning den 20/8) men men men tror i på den med hjertefrekvensen ??

140 eller over = pige

???

Så sku vi ha haft en dreng hvis det passede men vi har en pige som scanningen sagde

Anmeld

6. august 2012

MorDk

140 eller over = pige

???

Jeg havde på fornemmelsen det var en pige fra start. Prøvede den med hjertefrekvensen og den passer med en pige.... en scanning bekræftede det var en pige... så måske det er tilfældigt.... ellers er der måske noget om det?

Anmeld

6. august 2012

Mariajny

jaaa så er det jo sikkert ikke noget man kan regne med... ønsker mig så inderligt en pige, og hjertefrekvensen var nemlig 154 ved NF

Anmeld

6. august 2012

morpåthurø

Ved mine 3 graviditeter har frekvensen været lavere end gennemsnittet og alle mine børn er drenge.

Har hørt det med hjertefrekvensen, men ved ikke om det er tilfædigt eller der er noget om det.

Anmeld

6. august 2012

Solstrålebørn

Mariajny skriver:

140 eller over = pige

???

Jeg spurgte faktisk hende jeg blev scannet ved da jeg skulle vide kønnet da jeg var gravid... Hun sagde man kunne ikke regne med hjertefrekvensen... 

Anmeld

6. august 2012

Musen5

Mariajny skriver:

140 eller over = pige

???

Den har holdt stik med mig alle 4 gange :-)

/Mette

Anmeld

6. august 2012

Flowers

Mariajny skriver:

140 eller over = pige

???

Frekvens på 168 til NF, 142 til første jm, og MD scanning viste dreng

Anmeld

6. august 2012

Mutti2B

Den passede på mig. Herhjemme var den mellem 155-165 og det bliver en pige

Anmeld

6. august 2012

norenberg

Nej i mine 3 tilfælde har det været lige modsat...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.