Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mariajny skriver: jeg er altså virkelig nysgerrig, efter at vide mit barns køn..(Har købt en scanning den 20/8) men men men tror i på den med hjertefrekvensen ??altså 140 eller under = dreng140 eller over = pige ???
jeg er altså virkelig nysgerrig, efter at vide mit barns køn..(Har købt en scanning den 20/8) men men men tror i på den med hjertefrekvensen ??altså 140 eller under = dreng140 eller over = pige ???
Jeg havde på fornemmelsen det var en pige fra start. Prøvede den med hjertefrekvensen og den passer med en pige.... en scanning bekræftede det var en pige... så måske det er tilfældigt.... ellers er der måske noget om det?
Ved mine 3 graviditeter har frekvensen været lavere end gennemsnittet og alle mine børn er drenge.
Har hørt det med hjertefrekvensen, men ved ikke om det er tilfædigt eller der er noget om det.
Jeg spurgte faktisk hende jeg blev scannet ved da jeg skulle vide kønnet da jeg var gravid... Hun sagde man kunne ikke regne med hjertefrekvensen...
Den har holdt stik med mig alle 4 gange :-)
/Mette
Frekvens på 168 til NF, 142 til første jm, og MD scanning viste dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128