Hvorfor skal folk stikke snuden i alt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Kofoed.

tarkoflen skriver:

Fordi folk stod ude af bilerne og hyggesnakkede... Hvis der var sket noget, var der nok nogle der havde vinket folk ind til siden eller der havde været lidt paniksteming på pladsen... De stod med dåseøl og kaffekrus, det er sjældent fordi der er sket noget

Jeg ved godt, at man ikke skal skære alle over en kam, meeen her var det meget tydeligt, at der ikke var sket noget...

Ja, det tyder bestemt ikke på, at der var sket noget hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

bøllen

Ina33 skriver:

Ja om jeg begriber at folk overhovedet har lyst til det!

Jeg har selv været ude for et trafikuheld, og der stod ganske mange menneseker og gloede på mig, nogle gik endda ind på tankstationen og købte slik og sodavand de kunne "hygge" sig med imens de gloede!!!!

Og det skal så siges, at jeg først efter 15 min. fik hjælp, SELVOM der stod en kødrand af mennesker omkring mig!!!!

Ej hvad sker der lige

Sikken folkefærd 

Anmeld

6. august 2012

Kongmulle

Ina33 skriver:

Ja om jeg begriber at folk overhovedet har lyst til det!

Jeg har selv været ude for et trafikuheld, og der stod ganske mange menneseker og gloede på mig, nogle gik endda ind på tankstationen og købte slik og sodavand de kunne "hygge" sig med imens de gloede!!!!

Og det skal så siges, at jeg først efter 15 min. fik hjælp, SELVOM der stod en kødrand af mennesker omkring mig!!!!

Hvor er det sindsygt at folk kan være så langt ude

Anmeld

6. august 2012

Clisolka

Kongmulle skriver:

I går aftes havde jeg besøg af et familiemedlem og om aftenen tilbød jeg hende at køre hende hjem. Da vi ankommer til hendes adresse holder der falck, politi og ambulancer og folk gloede bare uhæmmet

Hang ud af vinduerne, stod så tæt på de overhovedet kunne komme, selvom politiet bad dem smutte og ringede løs til venner og bekendte for at informere om det "sidste nye".

jeg ved ikke hvad der var sket, men jeg kan slet ikke komme mig over at folk har så lidt pli. Hvis jeg var udsat for en ulykke feks, ville jeg bestemt ikke bryde mig om at ha et kæmpe publikum der "lige skulle ha det hele med".

Det har jeg også tit undret mig over... 

Anmeld

6. august 2012

klmf

Tror det er en del af trenden, vi svælger jo også i Ekstra Bladet osv. når de kan fortælle de seneste detaljer om tragedier. Mine lægekolleger, der kører lægeambulance kan desværre også berette de værste ting, enten om folk der ikke respekterer afspærring og er ved at skabe nye ulykker fordi deres tid er så meget vigtigere end redningspersonalets sikkerhed ( ) eller dem, der står helt oppe i hovedet på de tilskadekomne for lige at få det hele med. Nu har de fået et telt, de kan sprede ud over de tilskadekomne, så dem fra motorvejsbroerne ikke kan stå og glo og tage billeder. Jeg synes simpelthen det er grotesk. Men jeg får selvfølgelig også min del af action på arbejde, jeg har ærlig talt ikke brug for mere blod og menneskelig ulykke når jeg har fri....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.