(februar) Sutte tommelfinger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Ha ha god ide   Jo kan sikkert nok rykke ham når han sover , men så skal man også være sikker på han sover tungt .

Jeg vi har ikke kunne rygge ham før men i går aftes røg han i liften kl 21 og vågnet først kl 02   wee der var mulighed for sjov men jeg faldt selvfølgelig i søvn på sofaen TYPISK. og igen idag har han taget en lur alene i sin lift hallo det jo helt vildt jeg tør jo næsten ikke håbe på det fortsætter men jeg nået sgu da at gøre rent i halvdelen af hytten weeeeee...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Jeg vi har ikke kunne rygge ham før men i går aftes røg han i liften kl 21 og vågnet først kl 02   wee der var mulighed for sjov men jeg faldt selvfølgelig i søvn på sofaen TYPISK. og igen idag har han taget en lur alene i sin lift hallo det jo helt vildt jeg tør jo næsten ikke håbe på det fortsætter men jeg nået sgu da at gøre rent i halvdelen af hytten weeeeee...

Hold da helt op hvor er det luksus Så syntes man pludselig man har fået lidt af livet tilbage igen he he  for at det varer ved . Bare det var min søn

Anmeld

13. maj 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Hold da helt op hvor er det luksus Så syntes man pludselig man har fået lidt af livet tilbage igen he he  for at det varer ved . Bare det var min søn

Tror det kommer snart tror du ikke han er nok bare trykheds nakoman som Lucas.

Anmeld

13. maj 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Tror det kommer snart tror du ikke han er nok bare trykheds nakoman som Lucas.

Ja håber det kommer en dag . I går var han sgu streng  Jeg brød helt sammen til sidst , så i dag kommer min søs og går tur med ham i 2-3 timers tid   Puha det kan være hårdt når man ikke engang kan komme på toilettet uden et barn under armen ...

Anmeld

13. maj 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Ja håber det kommer en dag . I går var han sgu streng  Jeg brød helt sammen til sidst , så i dag kommer min søs og går tur med ham i 2-3 timers tid   Puha det kan være hårdt når man ikke engang kan komme på toilettet uden et barn under armen ...

åhh øv søde, nej det overhoved ikke sjovt. jeg har os været ved at blive skør et par gange så får claus ham hihi.

Anmeld

13. maj 2009

Mca<3

Diana... skriver:

åhh øv søde, nej det overhoved ikke sjovt. jeg har os været ved at blive skør et par gange så får claus ham hihi.

Har lige googlet kolik ...
Det lyder som om det kunne være det .

Anmeld

13. maj 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Har lige googlet kolik ...
Det lyder som om det kunne være det .

Jeg sad lige netop og tænkte på det før om der mon ikke var noget kolik. har du snakket med din sp om det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.