(februar) Sutte tommelfinger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.405 visninger
26 svar
0 synes godt om
12. maj 2009

Diana...

Hold da op Lucas er begynd at sutte på sine tommelfinger   Det gider jeg bare ikke hi hi Jeg mødte en dreng på 14 her for leden dag og han suttet stadig tommelfingere og hans tommelfinger var bare helt opløst rigtig ulækkert. så jeg prøver pænt at skifte tomlen ud med sutten det lykkes nogen gange. 

Er der nogen af jeres der er begynd på tomlen?

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Nej, Lina sutter ikke på sin tommelfinger - hun er heldigvis rigtig glad for sin sut.

Jeg håber, at du får overbevist prinsen om, at sutten er meget bedre - så han ikke går rundt som 14 årig og sutter på sin tommelfinger *GGGG*

Anmeld

12. maj 2009

Mca<3

Årh gud .. Det gjorde min datter .. Uh det er svært at vænne dem af med den vane  Da hun var ca 6 og tommelfingeren var flad (hun suttede kun på den i søvne) så sov hun med strømer på hænderne he he ,, klistret fast med klisterbånd til ærmerne .. Ca 1 uges tid så var den vane væk

Anmeld

12. maj 2009

Mira0911

Nej Julie er ikke.. Hun propper hele hånden i munden nærmeste...

Anmeld

12. maj 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Nej Julie er ikke.. Hun propper hele hånden i munden nærmeste...

Ja det gør Lucas det jo fordi de udforsker deres hænder men når tomlen begynder at komme ind puha dårlige tegn griner ud med den...

Anmeld

12. maj 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Årh gud .. Det gjorde min datter .. Uh det er svært at vænne dem af med den vane  Da hun var ca 6 og tommelfingeren var flad (hun suttede kun på den i søvne) så sov hun med strømer på hænderne he he ,, klistret fast med klisterbånd til ærmerne .. Ca 1 uges tid så var den vane væk

Ja jeg gjorde det os til jeg var 5 så begynde min mor at spørge noget cream på den og så stoppet jeg, men håber jeg kan nå at stoppe ham nu her så tidligt. men hvem ved 

Hvordan går den med prinsen?

Anmeld

12. maj 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Ja det gør Lucas det jo fordi de udforsker deres hænder men når tomlen begynder at komme ind puha dårlige tegn griner ud med den...

Ja det er rigtigt.. Julie propper hånden for langt ind til tider, og det ender ud i opkast...

Anmeld

12. maj 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Ja jeg gjorde det os til jeg var 5 så begynde min mor at spørge noget cream på den og så stoppet jeg, men håber jeg kan nå at stoppe ham nu her så tidligt. men hvem ved 

Jeg tror faktisk godt du kan nå at stoppe det ved at gøre som du gør Tja han bliver jo stor men har svært ved at finde ud af hvorfor han er så urolig ... Måske er han bare tryghedsnarkoman ... Han kan slet ikke ligge for sig selv overhoved  Faktisk kun tilfreds når han sover eller spiser .. Går til kiropraktor og der var faktisk bedring men kun de første par dage efter .. Skal heldigvis afsted igen i dag ... Hva med Lucas er han blevet bedre til at ligge lidt selv i løbet af dagen ??

Anmeld

12. maj 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Diana... skriver:

Jeg tror faktisk godt du kan nå at stoppe det ved at gøre som du gør Tja han bliver jo stor men har svært ved at finde ud af hvorfor han er så urolig ... Måske er han bare tryghedsnarkoman ... Han kan slet ikke ligge for sig selv overhoved  Faktisk kun tilfreds når han sover eller spiser .. Går til kiropraktor og der var faktisk bedring men kun de første par dage efter .. Skal heldigvis afsted igen i dag ... Hva med Lucas er han blevet bedre til at ligge lidt selv i løbet af dagen ??

Ja det kunne man godt forstille sig sådan var Lucas jo os det første mange uger. Ja han er begyndt at ville ligge selv men ikke at sove men og ligge og leget og kikke på uro elsker han. Men hvis vi ligger ham og sover så vågner han 5 min efter 

Anmeld

12. maj 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Tanja.. skriver:

Diana... skriver:

Ja det kunne man godt forstille sig sådan var Lucas jo os det første mange uger. Ja han er begyndt at ville ligge selv men ikke at sove men og ligge og leget og kikke på uro elsker han. Men hvis vi ligger ham og sover så vågner han 5 min efter 

Når var det sådan Lucas var ?? Kun tilfreds med et bryst i munden ?? Det kan være lidt hårdt .. Heldigvis tager Alex ca 2 gange 3 timers søvn i barnevognen i løbet af dagen ,, Det er jo et kæmpe plus .. Lucas må jo være monster træt når ikke han sover mere ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.