Det gør stadig ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

nielsen80

Puha fik en klump i halsen, da jeg læste dit indlæg. Kan godt huske da du mistet !

Håber din krop snart er klar, og du ikke skal opleve flere sorger i forbindelse med pb.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Becks

nielsen80 skriver:

Puha fik en klump i halsen, da jeg læste dit indlæg. Kan godt huske da du mistet !

Håber din krop snart er klar, og du ikke skal opleve flere sorger i forbindelse med pb.

Tak skal du have

Anmeld

6. august 2012

Zafir

Den smerte fortager sig med tiden... Men bliver aldrig væk.

Jeg krydser fingre for at det lykkes for dig også!!!

Anmeld

6. august 2012

Kay

Becks skriver:

Tak søde

Jeg skal møde på arb her 15:30, og vanen tro så er der kaos og travlt om mandagen.. Så er sikker på den nok skal gå hurtigt der

JA  Det ville være dejligt hvis der snart gjorde det

det er godt du har noget at se til

og der skal snart ske noget... blir der sagt!! basta!!

Anmeld

6. august 2012

A.n.onym.

Becks skriver:

Nu er kl slået 24:00 og vi siger den 6/8-2012

Det er idag, jeg ville have haft termin, men istedet mistede jeg min lille spire natten mellem den 8-9/12-2011

Det var en hård tid at komme igennem, og efterfølgende har jeg haft en bio også..

Jeg har ikke været i behandling siden Juni 2012, da jeg kunne mærke min krop trængte til ro, og den har nok været enig med mig, for har ikke haft min mens siden starten af Juni...

Jeg ved dagen vil blive hård idag, og er faktisk glad for jeg skal på arbejde, så kan det være jeg tænker på noget andet.. Jeg synes bare livet nogen gange er pisse uretfærdigt, det var nu jeg skulle have mor

Jeg har planer om at starte op igen i september, hvis kroppen er enig.. Ellers må jeg starte på provera igen og hjælpe min mens på vej..

Det må snart være min tur

Anmeld

6. august 2012

Becks

Zafir skriver:

Den smerte fortager sig med tiden... Men bliver aldrig væk.

Jeg krydser fingre for at det lykkes for dig også!!!

Tak søde Zafir

Ja, jeg håber og tror også den bliver mindre, de 1 mærkedage er altid svære

Anmeld

6. august 2012

Becks

Kay skriver:

det er godt du har noget at se til

og der skal snart ske noget... blir der sagt!! basta!!

Nemlig  

Og tillykke med manden  Håber lillepigen bliver derinde bare til imorgen

Anmeld

6. august 2012

Becks

MommyK skriver:

Tak

Anmeld

6. august 2012

Kay

Becks skriver:

Nemlig  

Og tillykke med manden  Håber lillepigen bliver derinde bare til imorgen

mange tak... og det håber jeg også... tror dog der går længere tid end det... men nu må vi se

Anmeld

6. august 2012

Frk-Lotusblomst

Becks skriver:

Nu er kl slået 24:00 og vi siger den 6/8-2012

Det er idag, jeg ville have haft termin, men istedet mistede jeg min lille spire natten mellem den 8-9/12-2011

Det var en hård tid at komme igennem, og efterfølgende har jeg haft en bio også..

Jeg har ikke været i behandling siden Juni 2012, da jeg kunne mærke min krop trængte til ro, og den har nok været enig med mig, for har ikke haft min mens siden starten af Juni...

Jeg ved dagen vil blive hård idag, og er faktisk glad for jeg skal på arbejde, så kan det være jeg tænker på noget andet.. Jeg synes bare livet nogen gange er pisse uretfærdigt, det var nu jeg skulle have mor

Jeg har planer om at starte op igen i september, hvis kroppen er enig.. Ellers må jeg starte på provera igen og hjælpe min mens på vej..

Det må snart være min tur

Det er klart det stadig gør ondt søde.. og det er helt normale tanker du har, når man har mistet ønskebebs!

Din krop har sikkert haft godt af en pause og ejg håber den selv kommer igang inden du skal i gang igen.. Er sikker på der nok skal komme en bebs til dig..

Og at du nok skal komme helskindet og stærkere igennem denne dag.. Der vil altid være datoer man "hænger" sig i og tror det er sundt nok at komme igennem.

Knus og kram herfra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.