Becks skriver:
Nu er kl slået 24:00 og vi siger den 6/8-2012
Det er idag, jeg ville have haft termin, men istedet mistede jeg min lille spire natten mellem den 8-9/12-2011

Det var en hård tid at komme igennem, og efterfølgende har jeg haft en bio også..
Jeg har ikke været i behandling siden Juni 2012, da jeg kunne mærke min krop trængte til ro, og den har nok været enig med mig, for har ikke haft min mens siden starten af Juni...
Jeg ved dagen vil blive hård idag, og er faktisk glad for jeg skal på arbejde, så kan det være jeg tænker på noget andet.. Jeg synes bare livet nogen gange er pisse uretfærdigt, det var nu jeg skulle have mor 
Jeg har planer om at starte op igen i september, hvis kroppen er enig.. Ellers må jeg starte på provera igen og hjælpe min mens på vej..
Det må snart være min tur

Det er klart det stadig gør ondt søde.. og det er helt normale tanker du har, når man har mistet ønskebebs!
Din krop har sikkert haft godt af en pause og ejg håber den selv kommer igang inden du skal i gang igen.. Er sikker på der nok skal komme en bebs til dig..
Og at du nok skal komme helskindet og stærkere igennem denne dag.. Der vil altid være datoer man "hænger" sig i og tror det er sundt nok at komme igennem.

Knus og kram herfra..
Anmeld