Det gør stadig ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Kay

stort har godt tænkt på dig dagene op til i dag... håber dagen i dag går utrolig stærkt for dig... og lige om snart har du en lille spire der vokser sig stor og stærk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Becks

tarkoflen skriver:

Øv søde du

Stort og for at kroppen har haft godt af pausen, og det nu bliver din tur

Tak søde

Ja, jeg håber også kroppen har haft godt nytte af pausen, især fordi hjertet denne gang har været med i beslutningen om den

Anmeld

6. august 2012

Becks

PT skriver:

jeg håber, du en dag kan få dit ønske opfyldt

Tak skal du have

Anmeld

6. august 2012

Becks

StineW79 skriver:

At alt vil gå efter planen fremover! Vh stine

Tak

Anmeld

6. august 2012

Becks

Leonora skriver:

Øv øv din stakkel - kan virkelig godt forstå hvis denne dag blir en man helst vil glemme.

Jeg synes det er så unfair at det skal være så svært for nogle piger at blive gravide og holde på det.

Jeg håber din krop bliver klar igen snart så du kan få ønske barnet
Synes det er klogt at du har taget en pause men håber da du kan starte beh igen snart

Knus og tanker fra mig til dig

Tak

Ja, det er utroligt som man hurtigt holder af sådan en lille spire, selvom det ikke er længe man får lov, så er kærligheden der stadigvæk til den.. Selvom man egentlig helst vil "glemme" den, så man ikke bider mærke i datoerne..

Ja, der har "ham deroppe" ikke været lige flink til at dele det ligeligt ud! Det er slet ikke fair...

Ja, pausen har kroppen haft godt af, håber jeg er klar til september så jeg kan få et lille sommerbarn

Anmeld

6. august 2012

Becks

Kay skriver:

stort har godt tænkt på dig dagene op til i dag... håber dagen i dag går utrolig stærkt for dig... og lige om snart har du en lille spire der vokser sig stor og stærk

Tak søde

Jeg skal møde på arb her 15:30, og vanen tro så er der kaos og travlt om mandagen.. Så er sikker på den nok skal gå hurtigt der

JA  Det ville være dejligt hvis der snart gjorde det

Anmeld

6. august 2012

tarkoflen

Becks skriver:

Tak søde

Ja, jeg håber også kroppen har haft godt nytte af pausen, især fordi hjertet denne gang har været med i beslutningen om den

Jeg alt hvad jeg overhovedet kan for, at det var lige hvad du havde brug for og at der er en lille spire vej til dig snart

Anmeld

6. august 2012

Becks

tarkoflen skriver:

Jeg alt hvad jeg overhovedet kan for, at det var lige hvad du havde brug for og at der er en lille spire vej til dig snart

1000 tak  

Anmeld

6. august 2012

Camillos

Becks skriver:

Nu er kl slået 24:00 og vi siger den 6/8-2012

Det er idag, jeg ville have haft termin, men istedet mistede jeg min lille spire natten mellem den 8-9/12-2011

Det var en hård tid at komme igennem, og efterfølgende har jeg haft en bio også..

Jeg har ikke været i behandling siden Juni 2012, da jeg kunne mærke min krop trængte til ro, og den har nok været enig med mig, for har ikke haft min mens siden starten af Juni...

Jeg ved dagen vil blive hård idag, og er faktisk glad for jeg skal på arbejde, så kan det være jeg tænker på noget andet.. Jeg synes bare livet nogen gange er pisse uretfærdigt, det var nu jeg skulle have mor

Jeg har planer om at starte op igen i september, hvis kroppen er enig.. Ellers må jeg starte på provera igen og hjælpe min mens på vej..

Det må snart være min tur

Anmeld

6. august 2012

Becks

Camillos skriver:

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.