Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ina33 skriver: Ved du om der er mulighed for at tilkøbe et ekstra barn?
Ved du om der er mulighed for at tilkøbe et ekstra barn?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kathrineskov skriver: Jeg vil give 5000
Jeg vil give 5000
norenberg skriver: Nej det ved jeg desværre ikke men jeg kan ringe og høre efter det...
Nej det ved jeg desværre ikke men jeg kan ringe og høre efter det...
Det må du da meget gerne. Vi har to børn på henholdsvis 6 og 11 år.
Ina33 skriver: Det må du da meget gerne. Vi har to børn på henholdsvis 6 og 11 år.
norenberg skriver: Så har jeg undersøgt det og der kan købes en ekstra børnebillet med prisen for den vil være 3009 kr kunne de oplyse...
Så har jeg undersøgt det og der kan købes en ekstra børnebillet med prisen for den vil være 3009 kr kunne de oplyse...
Okay, tak for hjælpen, så springer jeg fra. Held og lykke med salget.
Ina33 skriver: Okay, tak for hjælpen, så springer jeg fra. Held og lykke med salget.
Vidunderligeunger skriver: eeeej.. DET må jeg simpelthen prøve om ikke kan lade sig gøre. Hvis ikke med min kæreste så måske med min far
eeeej.. DET må jeg simpelthen prøve om ikke kan lade sig gøre. Hvis ikke med min kæreste så måske med min far
norenberg skriver: Ja den vil jo passe perfekt til jer, med jeres børns alder....
Ja den vil jo passe perfekt til jer, med jeres børns alder....
det ville den nemlig.. Min far har desærre ikke fri.. Manden synes det var for dyrt lige pt. jeg prøver min mor
Vidunderligeunger skriver: det ville den nemlig.. Min far har desærre ikke fri.. Manden synes det var for dyrt lige pt. jeg prøver min mor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128