1 uge til Alanya/Tyrkiet sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.983 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. august 2012

norenberg

Hej jeg har en charter rejse til salg for 2 voksne 1 barn plus et spædbarn op til 2 år...25 august - 1 september afrejse fra billund...se nedstående link hvis det har interesse....nypris 9700 kr, havde tænkt mig omkring 7000 kr men er åben for bud...rejsen er incl mini all incl, tilkøbt bagage, og bus til og fra hotel...sælges også gerne til par som ingen børn har...

http://www.primotours.dk/rejsemal/tyrkiet/alanya/c l-panorama-garden

Lejligheden er 3 værelses med havudsigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

MortilElias2010

norenberg skriver:

Hej jeg har en charter rejse til salg for 2 voksne 1 barn plus et spædbarn op til 2 år...25 august - 1 september afrejse fra billund...se nedstående link hvis det har interesse....nypris 9700 kr, havde tænkt mig omkring 7000 kr men er åben for bud...rejsen er incl mini all incl, tilkøbt bagage, og bus til og fra hotel...sælges også gerne til par som ingen børn har...

http://www.primotours.dk/rejsemal/tyrkiet/alanya/c l-panorama-garden

Lejligheden er 3 værelses med havudsigt...

Ikke dårligt  Har lysten, men desværre ikke tiden. 

Anmeld

5. august 2012

prettybutterfly

Åhhhh hvor lyder det fantastisk! Gad virkelig godt men tror ik de lader mig flyve når jeg har termin 19. september! Håber i får den solgt! Ellers prøv også at sælge den på www.dba.dk !!!!

Anmeld

5. august 2012

MorDk

Super ærgeligt I ikke kan komme afsted... Hvad er der sket? (Bare nysgerrig) Du behøver selvfølgelig ik' svare...

Jeg har temin i næste måned... så tror ik liiiige vi kan tage afsted... (har heller ikke lige 7000kr. MEN det er godt nok et dejligt tilbud!

Held & Lykke med at få den solgt!!

Anmeld

6. august 2012

norenberg

Det er min bror og hans familie der er blevet forhindret i at rejse...

Anmeld

6. august 2012

Simone J

Det ser godt nok lækkert ud.. Det skal jeg da vist lige hjem og lufte med ham der hjemme når jeg har fri, hvis tilbudet stadig er der til den tid.

Anmeld

6. august 2012

norenberg

Simone J skriver:

Det ser godt nok lækkert ud.. Det skal jeg da vist lige hjem og lufte med ham der hjemme når jeg har fri, hvis tilbudet stadig er der til den tid.

Det er det bestemt og i er også velkommen til at komme et bud på rejsen...

Anmeld

6. august 2012

Ina33

Ved du om der er mulighed for at tilkøbe et ekstra barn?

Anmeld

6. august 2012

Vidunderligeunger

eeeej.. DET må jeg simpelthen prøve om ikke kan lade sig gøre. Hvis ikke med min kæreste så måske med min far

Anmeld

6. august 2012

kathrineskov

Jeg vil give 5000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.