Må jeg meddele en trist update...
Jeg skrev til Anne da jeg ikke hørte fra nogen af dem. Vi havde en fin sms snak hvor jeg skrev at jeg ikke troede at hun ville komme pga hendes angst og pga Lotte. Samtalen afsluttes og vi siger godtnat. Jeg vågner til nogle beskeder der tyder på at de har brugt en del af natten på at snakke om mig. I beskederne står der :
Hvorfor nævnte du Lotte i beskeden i går? Det var jo dig der var negativ.
Jeg har ikke talt med Anne om hvad der skete mellem mig og Lotte,for jeg deler ikke alt med alle,så den eneste mulighed hun har for at vide hvordan jeg havde det den dag,det er at Lotte har fortalt sin version. Jeg tror slet ikke at Lotte forstår hvad det er at jeg blev negativ over,men nu har hun fortalt det hun ville til Anne.
Dagene går,jeg høre INTET fra Anne eller Lotte. Jeg havde forventet at jeg ikke ville høre fra Lotte,men pludselig stoppede Anne med at skrive,så jeg forsøgte at sende smsèr som "Jeg er stolt af at du tog turen herovre. Flot klaret. Du er sej osv" og hendes svar er begrænsede. Efter jeg ikke hørte noget skrev jeg
"Når vi at ses igen inden du tager hjem? Og Anne svarede,at det blev der nok ikke tid til. Ingen smily eller noget. Jeg skrev en mere uddybene sms hvor jeg skrev at jeg jo har ventet 3 mdr på at hun kom,vi havde aftalt at jeg skulle lave mad så jeg forstår ikke hvorfor hun kun var her lidt over en time. Jeg ved ikke hvornår hun tager hjem,men jeg kan fortælle at Anne kom d 1 /8 og hun er her stadig. Ud af alt den tid har hun kun kunne afsætte lidt over 1 time til at besøge mig.
Jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal gøre nu,for jeg har siddet flere gange og overvejet at trykke "Fjern ven" på facebook,for det hjælper ikke at smse hende,hun har ikke tid til at ses... Det lyser langt væk af ligegyldighed og at der er taget parti.
Hvad mener i?
Anmeld