Jeg er så vred..! I flere måneder har jeg ventet på at få besøg af "Anne". Anne skulle bo hos "Lotte" mens hun var herovre da turen er lang,det er iorden da jeg kender både Anne og Lotte. For en måneds tid siden havde jeg en scene med Lotte der lagde en kølig vind imellem os,men jeg tænkte at jeg ville få det bedste ud af det.
Anne har angst så det var slet ikke sikkert at jeg fik hende at se. Da de kommer bliver jeg sååååååå glad
Da vi bor laaaaangt fra hinanden går jeg straks igang med at bage så hun kan smage noget af det jeg ligger på facebook som jeg ved at hun ville blive glad for
Det tager ikke lang tid at smække en dej sammen og komme dejen i muffinforme. Min kæreste servere kaffe. Jeg sætter mig og forsøger at holde en samtale igang.
Det er kun mig og Anne der sidder og snakker. Lotte sidder og spiller ONLINESPIL på hendes tlf! 
Hun kunne da gå hvis det var så forfærdeligt at få serveret kaffe og hjemmebagte muffins?
Da jeg skal lave en creme der skal i muffinsne bliver der helt stille ved bordet. Jeg siger " I må altså gerne tale sammen. Det er lidt underligt at der er så stille og den ene sidder og spiller online spil". Det hjalp ikke. Hun fortsatte og stemningen forblev den samme. Anne og Lotte gik ud på altanen og røg. Anne kom derefter ud til mig i køkkenet og sagde at de skulle til og afsted.
Hvad...Jeg har ventet siden starten af maj og til her i starten af Aug på at se Anne..Og så skal hun afsted efter under 1½ time....
Jeg har Lotte på facebook,skriver til hende senere for det virker som et komplet spild af td at have kontakt hvis det er det eneste hun kan præstere. Det der skete mellem mig og Lotte var at jeg skulle have foretaget en abort og hun skulle hjælpe med pasning af børn da jeg skulle slappe af under behandlingen. Det gjorde hun ikke,jeg skulle alt selv,inkl sørge for mad da hun serverede kage for min søn til morgenmad. Jeg forlod hendes hjem i frustration med følelsen af at det venskab var forbi. Løbene har hun smset mig med dårlig samvittighed så jeg tænkte at i dag var dagen hvor vi kunne løse det hele over en snak med kaffe og kage.
Hvorfor vælger hun så at spille online spil og tage Anne med sig efter under 1½ times "hygge"?
Anmeld