Venindeproblemer,spille online spil som gæst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg er så vred..! I flere måneder har jeg ventet på at få besøg af "Anne". Anne skulle bo hos "Lotte" mens hun var herovre da turen er lang,det er iorden da jeg kender både Anne og Lotte. For en måneds tid siden havde jeg en scene med Lotte der lagde en kølig vind imellem os,men jeg tænkte at jeg ville få det bedste ud af det.

Anne har angst så det var slet ikke sikkert at jeg fik hende at se. Da de kommer bliver jeg sååååååå glad  Da vi bor laaaaangt fra hinanden går jeg straks igang med at bage så hun kan smage noget af det jeg ligger på facebook som jeg ved at hun ville blive glad for Det tager ikke lang tid at smække en dej sammen og komme dejen i muffinforme. Min kæreste servere kaffe. Jeg sætter mig og forsøger at holde en samtale igang. 

Det er kun mig og Anne der sidder og snakker. Lotte sidder og spiller ONLINESPIL på hendes tlf!  Hun kunne da gå hvis det var så forfærdeligt at få serveret kaffe og hjemmebagte muffins?

Da jeg skal lave en creme der skal i muffinsne bliver der helt stille ved bordet. Jeg siger " I må altså gerne tale sammen. Det er lidt underligt at der er så stille og den ene sidder og spiller online spil". Det hjalp ikke. Hun fortsatte og stemningen forblev den samme. Anne og Lotte gik ud på altanen og røg. Anne kom derefter ud til mig i køkkenet og sagde at de skulle til og afsted. 

Hvad...Jeg har ventet siden starten af maj og til her i starten af Aug på at se Anne..Og så skal hun afsted efter under 1½ time....

Jeg har Lotte på facebook,skriver til hende senere for det virker som et komplet spild af td at have kontakt hvis det er det eneste hun kan præstere. Det der skete mellem mig og Lotte var at jeg skulle have foretaget en abort og hun skulle hjælpe med pasning af børn da jeg skulle slappe af under behandlingen. Det gjorde hun ikke,jeg skulle alt selv,inkl sørge for mad da hun serverede kage for min søn til morgenmad. Jeg forlod hendes hjem i frustration med følelsen af at det venskab var forbi. Løbene har hun smset mig med dårlig samvittighed så jeg tænkte at i dag var dagen hvor vi kunne løse det hele over en snak med kaffe og kage.

Hvorfor vælger hun så at spille online spil og tage Anne med sig efter under 1½ times "hygge"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

B&J

ej hvor mærkeligt

jeg ville selv se sådan her ud hvad skete der lige...

syntes det lyder vildt hyggeligt du laver kage til kaffen og i hyggesnakker jeg ville da være helt vild hvis en ville gøre det for mig..

og ud sidder og spiller på mobilen jaaa det er alt for underligt... evt skriv og spør dem lige ud eller ring til dem

Anmeld

5. august 2012

Laulund87

Det er jo SLET ikke en veninde det der Drop hende!

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg forstår det ikke. Jeg fik afvide at de skulle skynde sig hjem fordi de skulle grille........ Men det forklare ikke den underlige opførsel. Jeg ved ikke hvornår jeg ser Anne igen da vi bor så langt fra hinanden. Hun var jo tvunget til at tage med Lotte da hun har bilen. 

Lotte spiste ikke en eneste muffin. Anne spiste 2,men hun havde også glædet sig rigtig meget til at smage de kager jeg plejer at ligge billeder ind af

Jeg forstår det bare ikke..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. august 2012

B&J

Anonym skriver:

Jeg forstår det ikke. Jeg fik afvide at de skulle skynde sig hjem fordi de skulle grille........ Men det forklare ikke den underlige opførsel. Jeg ved ikke hvornår jeg ser Anne igen da vi bor så langt fra hinanden. Hun var jo tvunget til at tage med Lotte da hun har bilen. 

Lotte spiste ikke en eneste muffin. Anne spiste 2,men hun havde også glædet sig rigtig meget til at smage de kager jeg plejer at ligge billeder ind af

Jeg forstår det bare ikke..

hold da op en opførsel... jeg ville være dybt ked af det....

men håber da du kan komme til at se anne igen og uden lotte

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hold da op en opførsel... jeg ville være dybt ked af det....

men håber da du kan komme til at se anne igen og uden lotte

Det gør jeg heller ikke  Den bedste måde at tale samen på er jo face to face med kaffe og kage. Det hjalp ikke  Jeg prøvede,det var virkelig svært for mig efter det hun gjorde,men nu føler jeg bare en vrede istedet efter oplevelsen i dag 

Anmeld

5. august 2012

B&J

Anonym skriver:

Det gør jeg heller ikke  Den bedste måde at tale samen på er jo face to face med kaffe og kage. Det hjalp ikke  Jeg prøvede,det var virkelig svært for mig efter det hun gjorde,men nu føler jeg bare en vrede istedet efter oplevelsen i dag 

det kan jeg godt forstå ej noget møg altså... øv øv

Anmeld

5. august 2012

MorDk

Laulund87 skriver:

Det er jo SLET ikke en veninde det der Drop hende!

Enig. Hold nu fast jeg var blevet skuffet!

Anmeld

5. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Når jeg læser dit indlæg synes jeg lidt det lyder som om at dig og Anne måske ikke har virket særlig inkluderende i forhold til Anne. Dette kan man altid mærke på den andens kropssprog, selvom samtalenemnerne måske ikke har været svære at være en del af.

Jeg synes også at du skulle have valgt en anden dag at tale med Lotte. Ikke en dag, hvor der er endnu en veninde som du i indlægget virker til at have glædet dig utrolig meget til og ikke så meget til Lotte.

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Enig. Hold nu fast jeg var blevet skuffet!

Sidder og venter på at hun er online så jeg kan se hvornår min besked er læst og om hun går igang med t svare med det samme. Ville i starte sådan en samtale mens Anne er der eller ville i vente til i vidste hun var rejst hjem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.