Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mette Kaufmann skriver:Sille skriver:Mette Kaufmann skriver:hahaMin søn ligner rory culkin (alene hjemme - drengens lillebror må man gå ud fra....)Min mand ligner Tom Welling (aner ikke hvem han er - men noget af en hottie. (L)..) eller Ross fra Venner (???)Og mig selv..... tre hollywood beauties jeg ikke lige kender: Deprise Brescia, Kelly Preston eller Ciara (???)Morsomt link!P.s. Mette .. send li et billede af din mand..:))Har lige smidt begge billeder i fotoalbummet - så kan I selv sammenligne....
Sille skriver:Mette Kaufmann skriver:hahaMin søn ligner rory culkin (alene hjemme - drengens lillebror må man gå ud fra....)Min mand ligner Tom Welling (aner ikke hvem han er - men noget af en hottie. (L)..) eller Ross fra Venner (???)Og mig selv..... tre hollywood beauties jeg ikke lige kender: Deprise Brescia, Kelly Preston eller Ciara (???)Morsomt link!P.s. Mette .. send li et billede af din mand..:))
Mette Kaufmann skriver:hahaMin søn ligner rory culkin (alene hjemme - drengens lillebror må man gå ud fra....)Min mand ligner Tom Welling (aner ikke hvem han er - men noget af en hottie. (L)..) eller Ross fra Venner (???)Og mig selv..... tre hollywood beauties jeg ikke lige kender: Deprise Brescia, Kelly Preston eller Ciara (???)Morsomt link!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marco2 skriver:Er vist rimeligt urealistisk. den kommer frem til at mit snotbillede får mig til at ligne Kim Bassinger. ...Og for dem som ikke er gamle nok til at vide hvem det er er det hende fra filmen 9 1/2 uge ;)AG
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128