Look-alike

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. marts 2008

Mikkelmusen

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

Kaufie

haha

Min søn ligner rory culkin (alene hjemme - drengens lillebror må man gå ud fra....)

Min mand ligner Tom Welling (aner ikke hvem han er - men noget af en hottie. (L)..) eller Ross fra Venner (???)

Og mig selv..... tre hollywood beauties jeg ikke lige kender: Deprise Brescia, Kelly Preston eller Ciara (???)

Morsomt link!

Anmeld

11. marts 2008

Sille

Har også prøvet.. fik tre hollywood trunter jeg ik aner hvem er.. men alle omkring 40.. GOSH! Ser jeg så gammel ud..8D

Anmeld

11. marts 2008

Sille

Mette Kaufmann skriver:

haha

Min søn ligner rory culkin (alene hjemme - drengens lillebror må man gå ud fra....)

Min mand ligner Tom Welling (aner ikke hvem han er - men noget af en hottie. (L)..) eller Ross fra Venner (???)

Og mig selv..... tre hollywood beauties jeg ikke lige kender: Deprise Brescia, Kelly Preston eller Ciara (???)

Morsomt link!

P.s. Mette .. send li et billede af din mand..:))

Anmeld

11. marts 2008

Kaufie

Sille skriver:

Mette Kaufmann skriver:

haha

Morsomt link!

P.s. Mette .. send li et billede af din mand..:))

Har lige smidt begge billeder i fotoalbummet - så kan I selv sammenligne....

Anmeld

11. marts 2008

Ny mor

Ha, ha, jeg er dybt smiret :D Jeg aner ikke hvem de er, dem jeg "ligner", men de er da meget pæne ;)
Sjov side - jeg må ind og prøve med manden og drengene, ha, ha....
kh Birgitte

Anmeld

11. marts 2008

birgittemarie

Du er altså lidt af en nethaj, Christina :) Fun stuff.
Aner ikke, hvem de er, dem jeg ligner, men den ene er en lille dreng, der hedder Eric Lloyd... Svinger mellem at være smigret og forfærdet (C)

Kh Birgitte

Anmeld

11. marts 2008

birgittemarie

HEY! Der er flere end tre! Wuhuuuuu, jeg ligner også Juliette Binoche og Julia Roberts!! Hæ hæ hæ, nu i højt humør 8D

Anmeld

11. marts 2008

Bamseboet :D

Mig:
Elena Bertagnolli
Jan Devereaux
Joelle Carter

Min mand:
Anthony Calf
Fyodor Bondarchuk
Chris Henry Coffey

Jeg kender ikke nogle af de mennesker :D

Anmeld

11. marts 2008

bette

hmm hvordan gør i ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.