LMX skriver:
I skal glæde jer over jeres graviditet. Det er jo en helt igennem fantastisk begivenhed at skabe sådan et lille menneske. Det skal andre ikke prøve på at forpurre. Ej heller dem som står tættest på. De skal glæde sig sammen med jer. Gør de ikke det så skal de skamme sig.
Jeg var selv 21 første gang jeg fik barn og min mor var 45. Hun var ellevild og glædede sig mindst ligeså meget som mig.
Du må love at du ikke går og ærger dig.. Du skal være GLAD. 
Jeg synes det er fedt at du får dine børn så tæt på hinanden. Jeg venter selv en efternøler hvor der vil være 12 år op til storesøster. Og vi planlægger da at få en mere ret hurtigt efter så de kan få stor glæde af hinanden. Og så fordi jeg jo snart er en gammel krage på 35 
Kæmpe
herfra
jeg er også rigtig glad.. vi er rigtig glade, men frygter jo nu resktionen på dem der står os nærmest .. mest fordi at de ikke får lov af være en del af det hvis de reagere negativt på det .. og det vile være rigtig hårdt for os at skulle undvære nogen af vores forældre igennem dette fantastiske forløb, men vi gider heller ikke nogen former for negativitet i det ..
er bare så nervøs ..
overvejer at pakke et skannings billed ind i en ramme og noget fint papir, og så give dem det, og se deres reaktion...
puha, det kommer tæt på nu 
Anmeld