Rigtig bange :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Anonym trådstarter

jeg skal til nf her på tirsdag, og i den forbindelse skal jeg jo fortælle mine forældre, og mandens far at de skal være bedsteforældre igen.. men kan bare huske hvordan de(mine forældre) reagerede da jeg skulle have min ældste for 7 måneder siden.. og frygter deres (mine forældres) reaktion, og desuden ved jeg slet ikke hvordan jeg skal få det sagt  

manden og jeg er enige om at hvis reaktionen bliver negativ, så ses eller snakker vi ikke med dem før vi har fået et ordenligt undskyld af dem.. for vi vil begge det her barn rigtig meget, og kan sagtens økonomisk (har sparret 35000 kr op til det), vores datter har det rigtig godt, og har fået grøn trivsel hele vejen igennem.. så vi kan sagtens magte børn... det er mere at der kun er 13 måneder imellem dem som måske vil sætte mine forældres pis i kog ... 

hvad skal jeg gøre, modtager alle former får råd osv.. er bare helt ude af den  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

jeg skal til nf her på tirsdag, og i den forbindelse skal jeg jo fortælle mine forældre, og mandens far at de skal være bedsteforældre igen.. men kan bare huske hvordan de(mine forældre) reagerede da jeg skulle have min ældste for 7 måneder siden.. og frygter deres (mine forældres) reaktion, og desuden ved jeg slet ikke hvordan jeg skal få det sagt  

manden og jeg er enige om at hvis reaktionen bliver negativ, så ses eller snakker vi ikke med dem før vi har fået et ordenligt undskyld af dem.. for vi vil begge det her barn rigtig meget, og kan sagtens økonomisk (har sparret 35000 kr op til det), vores datter har det rigtig godt, og har fået grøn trivsel hele vejen igennem.. så vi kan sagtens magte børn... det er mere at der kun er 13 måneder imellem dem som måske vil sætte mine forældres pis i kog ... 

Kan ikke rigtig komme med gode råd! Men kan sende et i din retning

I må jo forsøge at lægge ud med at fortælle hvor meget l glæder jer til at skulle have nr 2 og håbe at de godt kan se, hvor gode forældre l er

Held og lykke med det

Anmeld

5. august 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Har selv forældre der ikke reagerede helt som jeg havde håbet....

Så må man sku godt blive sur 

Du skal bare komme glad og fortælle at i skal være forældre igen, og at det er dejligt at de vil få så meget glæde af hinanden.

Fanme nej om man skal komme og nærmest undskylde at man er gravid, når man selv er glad for det

Anmeld

5. august 2012

Frk.S

Er virkelig ked af det på dine (jeres) vegne, at du ikke kan dele din glæde med dine forældre. 

Hvorfor blev de dog ikke glade sidst? Er der fordi du er meget ung, eller? (du behøver selvfølgelig ikke svare, hvis du ikke vil)

Anmeld

5. august 2012

TeamRocket

Mon ikke deres reaktion vil være lidt mere dæmpet denne gang- nu går jeg ud fra de har set i klare det godt og så har de jo ihvertfald ikke det at bekymre sig om jo?.

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Kan ikke rigtig komme med gode råd! Men kan sende et i din retning

I må jo forsøge at lægge ud med at fortælle hvor meget l glæder jer til at skulle have nr 2 og håbe at de godt kan se, hvor gode forældre l er

Held og lykke med det

Mange tak skal du have 

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Har selv forældre der ikke reagerede helt som jeg havde håbet....

Så må man sku godt blive sur 

Du skal bare komme glad og fortælle at i skal være forældre igen, og at det er dejligt at de vil få så meget glæde af hinanden.

Fanme nej om man skal komme og nærmest undskylde at man er gravid, når man selv er glad for det

ved jo heller ikke hvordan de vil reagere, men tvivler på de bliver glade, sidste gang var det meget fordi at faren ikke ville have det, og fordi at det var deres første barnebarn, og det følte de ikke at de var gamle nok til, altså at skulle være bedsteforældre (de er begge 50)

håber bare virkelig at de tager det pænt denne gang for ved virkelig ikke hvordan jeg reagere hvis det er negativt ... så tror jeg ikke jeg kommer til at se noget til dem før barnet er født 

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Er virkelig ked af det på dine (jeres) vegne, at du ikke kan dele din glæde med dine forældre. 

Hvorfor blev de dog ikke glade sidst? Er der fordi du er meget ung, eller? (du behøver selvfølgelig ikke svare, hvis du ikke vil)

jeg var 21 da jeg fik min første, så synes ikke jeg er så ung igen, oghar da også en uddannelse som salgsassisent og er igang med en hel HF .. 

det var fordi at faren til min første ikke ville have hende, og smuttede da jeg var 2 måneder henne.. og så følte de ikke at de var så gamle at de skulle være bedsteforældre endnu, det var de da slet ikke gamle nok til (50 begge to) 

denne gang er jeg 22 når babyen kommer.. og vi er flyttet i hus og det hele inden.. 

ved bare ikke hvad der sker hvis de reagere negativt på dette barn også tror der kommer til at gå MEGET lang tid før jeg skal snakke med dem igen ... og skal da ihvertfald som det mindste have en undskyldning ... 

men ja, det er rigtig træls, også at jeg ikke har turde komme til dem før og sige det .. for vi glæder os jo rigtig meget herhjemme

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Mon ikke deres reaktion vil være lidt mere dæmpet denne gang- nu går jeg ud fra de har set i klare det godt og så har de jo ihvertfald ikke det at bekymre sig om jo?.

ærligtalt så ved jeg det ikke  

håber selvf. de tager det pænt, men det der med at de bliver de eneste i deres omgangskres med to børnebørn gør jo nok bare de kommer til at føle sig gamle, og så køre den igen... 

også at der kun er 13 måneder imellem børnene, det tror jeg at jeg skal komme til at høre rigtig meget for med at det er synd osv ..  

Anmeld

5. august 2012

LMX

I skal glæde jer over jeres graviditet. Det er jo en helt igennem fantastisk begivenhed at skabe sådan et lille menneske. Det skal andre ikke prøve på at forpurre. Ej heller dem som står tættest på. De skal glæde sig sammen med jer. Gør de ikke det så skal de skamme sig.

Jeg var selv 21 første gang jeg fik barn og min mor var 45. Hun var ellevild og glædede sig mindst ligeså meget som mig.

Du må love at du ikke går og ærger dig.. Du skal være GLAD.

Jeg synes det er fedt at du får dine børn så tæt på hinanden. Jeg venter selv en efternøler hvor der vil være 12 år op til storesøster. Og vi planlægger da at få en mere ret hurtigt efter så de kan få stor glæde af hinanden. Og så fordi jeg jo snart er en gammel krage på 35

Kæmpe  herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.