Troede lige jeg sprang køen over

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

nielsen80

Kay skriver:

jeps... sys heller ik alle andre gør det lettere at lade være... er du gal der bliver spurgt om det ene og andet her i øjeblikket...

Det har du ret i...og nogle af de spørgsmål man får altså. I går havde vi svigerfamilien på besøg, hvor min ellers meget korrekte og regelrette svigermor midt under kagen begynder at spørge til diarre og prutter øhhhhh hvad sker der lige for det. ( åbenbart har det været en af hendes tegn på fødsel)

Jeg prøver at tage det positivt, det er jo fordi de også glæder sig helt vildt. Men man føler godt nok, at andre ejer ens krop lige p.t. Og almindelig pli er længe smidt ud af vinduet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Det har du ret i...og nogle af de spørgsmål man får altså. I går havde vi svigerfamilien på besøg, hvor min ellers meget korrekte og regelrette svigermor midt under kagen begynder at spørge til diarre og prutter øhhhhh hvad sker der lige for det. ( åbenbart har det været en af hendes tegn på fødsel)

Jeg prøver at tage det positivt, det er jo fordi de også glæder sig helt vildt. Men man føler godt nok, at andre ejer ens krop lige p.t. Og almindelig pli er længe smidt ud af vinduet.

ja pli er der intet tilbage af  

i går aftes skulle manden lige havde fat i hans bror... broren sov og tog derfor ik telefonen... men ½ minut efter ringede brorens kæreste tilbage og det første hun sagde var "har hun født har hun født!"

vi tør snart ik ringe til folk mere jo

Anmeld

6. august 2012

fairlady

nielsen80 skriver:

ha ha det har du ret i. Det er helt andre regler der gælder, når det drejer sig om at omgås gravide!!

Anmeld

6. august 2012

nielsen80

Kay skriver:

ja pli er der intet tilbage af  

i går aftes skulle manden lige havde fat i hans bror... broren sov og tog derfor ik telefonen... men ½ minut efter ringede brorens kæreste tilbage og det første hun sagde var "har hun født har hun født!"

vi tør snart ik ringe til folk mere jo

nej jeg sender konsekvent sms'er til familien. Har det sådan lidt, at jeg regner ikke selv med at føde før mindst en uge over termin, så vil helst ikke andre skal påvirke mig. De næste uger bliver jo vildt lange, hvis jeg hele tiden går og tror " det er nu". Så heller slå koldt vand i blodet, og forsøge at nyde den sidste alenetid.

Vi ventet jo tre år på den her graviditet, så en uge fra eller til...det klarer man nok( prøver jeg nogen gange med held at sige til mig selv )

Anmeld

6. august 2012

nielsen80

fairlady skriver:

ha ha det har du ret i. Det er helt andre regler der gælder, når det drejer sig om at omgås gravide!!

Åbentbart, men det er faktisk også lidt sødt og sjovt. Det er jo bare fordi de glæder sig og ikke kan vente

Anmeld

6. august 2012

Kay

nielsen80 skriver:

nej jeg sender konsekvent sms'er til familien. Har det sådan lidt, at jeg regner ikke selv med at føde før mindst en uge over termin, så vil helst ikke andre skal påvirke mig. De næste uger bliver jo vildt lange, hvis jeg hele tiden går og tror " det er nu". Så heller slå koldt vand i blodet, og forsøge at nyde den sidste alenetid.

Vi ventet jo tre år på den her graviditet, så en uge fra eller til...det klarer man nok( prøver jeg nogen gange med held at sige til mig selv )

lige netop... det vigtigeste er vi ved de kommer ud...  det hjælper nogle gange at sige til sig selv...

Anmeld

6. august 2012

MaleneLarsen

nielsen80 skriver:

Det var nu ikke noget i gang, bindet forblev tørt. Men fremover husker jeg at tage bind på, for hold op hvor ville det være pinligt, hvis man lige pludselig stod der og havde "tisset" i bukserne...

Håber alt alt er vel med dig, nu begynder datoen for pks jo at nærme sig er du klar?

Nå, øv...Ja god ide med det bind. Men man ved jo ikke, om man står et eller andet sted og vandet går - og et bind bare ikke er nok. Det har jeg altid frygtet lidt. (Selvom det siges, at det aldrig sker)

Ja, datoen kommer nærmere, og vi er begge mere end klar! Det måtte gerne være imorgen hvis du spørger mig. Synes de sidste 14 dage har været lidt hårde. Men nok mest pga min bækkenløsning.
Det er også lidt vildt, at tænke på, at senest d. 20. august har vi hende i vores arme

Anmeld

6. august 2012

fairlady

ja det kan være du alligevel kommer før mig, Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.