Troede lige jeg sprang køen over

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. august 2012

nielsen80

Tænkte jeg ville gå en tur i det gode vejr her til morges, og da jeg så kommer hjem, ser jeg, at er mine bukser RET våde imellem benene...som i en plet på størrelse med 3*5 kroner. Har ikke mærket noget fosse eller noget, men det er ikke sved for mine underbukser er også våde.

Jeg ringer lige til fg for en sikerheds skyld, og de siger det kan være fostervandet der er begyndt at sive, så jeg bliver beordret til a tage bind på, og tjekke det efter en time. Bindet er dog er tørt, så det har bare været MEGET vandligt udflåd. Hahahaha fremover går jeg altså med bind, jeg lignede jo en der havde tisset bukserne

Men ævvvv nu troede jeg lige, at der måske var noget i gang.

God søndag til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

MaleneLarsen

Hihi... Det kan jo sagtens være igang, og komme lidt af gangen - så du kan da nå det endnu! Du må bare ud og være lidt mere aktiv
Men man bør nok tage et bind på fremover, ja...man ved jo aldrig, hvornår der sker noget

Anmeld

5. august 2012

fairlady

MaleneLarsen skriver:

Hihi... Det kan jo sagtens være igang, og komme lidt af gangen - så du kan da nå det endnu! Du må bare ud og være lidt mere aktiv
Men man bør nok tage et bind på fremover, ja...man ved jo aldrig, hvornår der sker noget

uhh det lyder spændene!! hold os endelig opdateret...

Anmeld

5. august 2012

Kay

hihi den har jeg også lavet  nogle gange kommer der bare vildt meget meget vandigt udflåd...

ja man får mange "sjove" oplevelser som gravid...

Anmeld

5. august 2012

crille

Samme her.. Som jeg siger til manden.. Jeg er slet ikke i tvivl om at det ikke er vandet der er gået, men der sker altså noget dernede som ikke plejer at være sådan.. Så trusseindlæg er også kommet i brug her. 

Ikke så charmerende.. Gav mig da lige en reminder på at huske mine knibeøvelser HVER dag.. Det skal ikke gå hen at blive permanent at der kommer lidt ekstra ved nys og sådan.. hehe

Anmeld

6. august 2012

nielsen80

MaleneLarsen skriver:

Det var nu ikke noget i gang, bindet forblev tørt. Men fremover husker jeg at tage bind på, for hold op hvor ville det være pinligt, hvis man lige pludselig stod der og havde "tisset" i bukserne...

Håber alt alt er vel med dig, nu begynder datoen for pks jo at nærme sig er du klar?

Anmeld

6. august 2012

nielsen80

fairlady skriver:

uhh det lyder spændene!! hold os endelig opdateret...

Nothing, det var bare vandligt udflåd,

Men har jo en uge til termin, og ingen forventning om at føde før eller lige efter. Jeg er nemlig en af dem, der ingen tegn på nær fødsel oplever. Ikke engang stigende plukveer. Så jeg stiller mig pænt om i køen, og regner med at se lillepigen i slutningen af aug.

Anmeld

6. august 2012

nielsen80

Kay skriver:

hihi den har jeg også lavet  nogle gange kommer der bare vildt meget meget vandigt udflåd...

ja man får mange "sjove" oplevelser som gravid...

Ja tak

Men det er nu altså også en sjov tid, forventningens glæde og utålmodigheden får en til at analysere alle små tegn ens krop giver.

Anmeld

6. august 2012

nielsen80

crille skriver:

Samme her.. Som jeg siger til manden.. Jeg er slet ikke i tvivl om at det ikke er vandet der er gået, men der sker altså noget dernede som ikke plejer at være sådan.. Så trusseindlæg er også kommet i brug her. 

Ikke så charmerende.. Gav mig da lige en reminder på at huske mine knibeøvelser HVER dag.. Det skal ikke gå hen at blive permanent at der kommer lidt ekstra ved nys og sådan.. hehe

God pointe. Dem er jeg altså også mestre i at glemme.

Anmeld

6. august 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Ja tak

Men det er nu altså også en sjov tid, forventningens glæde og utålmodigheden får en til at analysere alle små tegn ens krop giver.

jeps... sys heller ik alle andre gør det lettere at lade være... er du gal der bliver spurgt om det ene og andet her i øjeblikket...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.