Hvor skal vi tage hen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

AnneH

Merii skriver:

Selvfølgelig Tyrkiet (mit hjemland)

det er også et skønt land

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
AnneH skriver:

Hvor var I henne??

Hvordan gør man lige med transporten af vores datter fra lufthaven og ud til ferie stedet??

Vi var i Kusadasi. Det var knap en times kørsel fra lufthavnen til hotellet. Jeg valgte netop det sted, da der ikke var så lang transporttid.

Jeg sad ned min søn (da 3 mdr) hos mig i bæreselen, og min datter sad på sædet ved siden af.
Jeg havde lejet en air Shell til barnevognen, og jeg pakkede den først ud, da vi kom til hotellet, da jeg ellers ikke kunne have fragtet to børn, bagage og barnevogn til bussen.
Det samme gjorde jeg på vejen hjem. Pakkede barnevognen ned på hotellet og pakkede den ud i Billund. Det virkede rigtig godt men kræver naturligvis, at du har/låner en bæresele.

Jeg vil gerne afsted igen i enten september eller december, og der vil jeg gøre det på samme måde

Vi boede på palmin hotel, som er et 4* All inclusive hotel, og jeg kan varmt anbefale det

Anmeld

5. august 2012

De3Guldklumper

AnneH skriver:

Min mand og jeg vil så gerne på ferie i september og få lidt sol og varme, men hvor skal vi tage hen?

Vi vil gerne afsted først i sep. og der vil vores datter være 8 mdr. og vi tænker at det vil være praktisk med all inclusive. Gerne et sted hvor der er pool og strand, men også lidt at se på.

Barut Lara resort - antalya, Tyrkiet.

Det tager 10 min fra lufthavnen - alt incl og der er flere forskellige restauranter at vælge imellem - der er bare for lækkert.

Vi fløj med Thomas cook gennem spies.

Anmeld

5. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
AnneH skriver:

Hvem rejste i med??

Det har vi nemlig også tænkt lidt på.

Vi rejste med apollo og havde All incluciv. Vil anbefale at bo tæt på port de alcudia. Vi boede lidt væk fra selve port de Alcudia, og det var også totalt lækkert, men havnen er meget lav vandet og børnevenlig! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.