Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min mand og jeg vil så gerne på ferie i september og få lidt sol og varme, men hvor skal vi tage hen?
Vi vil gerne afsted først i sep. og der vil vores datter være 8 mdr. og vi tænker at det vil være praktisk med all inclusive. Gerne et sted hvor der er pool og strand, men også lidt at se på.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alcudia på Mallorca! Der var vi sidste sep og vejret var perfekt! Vh stine
Gran Canaria plejer også at have godt vejr der og mon ikke det er muligt med all inclusive..
AnneH skriver: Min mand og jeg vil så gerne på ferie i september og få lidt sol og varme, men hvor skal vi tage hen? Vi vil gerne afsted først i sep. og der vil vores datter være 8 mdr. og vi tænker at det vil være praktisk med all inclusive. Gerne et sted hvor der er pool og strand, men også lidt at se på.
Alanya, Tyrkiet
Selvfølgelig Tyrkiet (mit hjemland)
StineW79 skriver: Alcudia på Mallorca! Der var vi sidste sep og vejret var perfekt! Vh stine
Hvem rejste i med??
Det har vi nemlig også tænkt lidt på.
Miss Flowerpower skriver: Gran Canaria plejer også at have godt vejr der og mon ikke det er muligt med all inclusive..
Det er det helt sikkert.
IsabellaCiinea skriver: Alanya, Tyrkiet
Vi har været i Tyrkiet flere gang og det er også rigtig dejligt i Alanya, men synes bare der er så langt fra lufhavnen, og især når vi har vores lille pige med.
PT skriver: Jeg var i Tyrkiet i juni med børnene på et All inclusive, og det var rigtig lækkert. I september vil det også være et godt sted at tage hen
Jeg var i Tyrkiet i juni med børnene på et All inclusive, og det var rigtig lækkert. I september vil det også være et godt sted at tage hen
Hvor var I henne??
Hvordan gør man lige med transporten af vores datter fra lufthaven og ud til ferie stedet??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128