(november) Vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2009

4kløver

Jeg er 20+2 og jeg har  taget ca 2kg på jeg tager det stille og rolig da jeg ved at det nok skal komme for med de 3 andre tag jeg mellem 8-10kg på
Og var ved jm i torsdag og hun sagde at hun er som hun skal være..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

haps

Der er godt nok meget forskel på hvor meget man tager på.. Første barn tog jeg 9 kg på, næste barn 7 kg og denne gang hvor jeg knap er halvvejs har jeg taget 5 kg på..
Der er stor forskel hvor det sætter sig også.. Denne her gang synes jeg bare det hele sidder bagpå Håber det udligner sig lidt hen af vejen

Anmeld

9. juni 2009

Pje

Ja det er vist meget forskelligt, men så længe det ikke bliver meget mere end de anbefaler går det jo også.
Træls du har tabt dig så meget Mette, håber du og den lille har det godt. Er du blevet sygemeldt pga. du taber dig eller?
Jeg er også lige blevet sygemeldt, men det er pga. jeg faldt for 14 dage siden imorgen og faldt lige ned på den nederste del af lænden. Og de nederste lænde hvivler har desværre rykket sig lidt  Og har været til fysioterapeut flere gange, har også hjulpen dog driller det stadigvæk. Er blevet sygemeldt 4 uger til at starte med også skal jeg til fys. 2 x ugentligt. Så håber  virkelig det bliver bedre, så jeg kan komme tilbage på arbejde for det er godt nok længe jeg skal gå hjemme ellers.
Pia 19 + 1

Anmeld

10. juni 2009

Anden gang

Hej med jer
Jeg er nu uge 22+4 og har taget 12 kg på, så jeg kommer nok ikke til at holde mig inden for det anbefalet 10-15 kg. Men babs er sulten og det er hans mor også så derfor kan jeg ikke skære ned på måltiderne.
Jeg dyrker meget motion og spiser fornuftigt så det er ikke fordi der bliver kørt flødeskums kager ind. Så det er meget forskelligt hvad hver gravid tager på.

Anmeld

22. juni 2009

haps

Er blevet enig med mig selv om at jeg synes vægt er overvurderet
Så er blevet vejet hos lægen til første graviditets us og har ikke set en vægt siden - og skal heller ikke se en før nr. 2 us hos lægen.. Min jordemor vejede mig ikke - og medmindre der ligepludselig skulle være noget at bekymre sig for tror jeg at jeg springer over.. Er ikke god til at være "tyk" så det er ikke godt for mit ego - og ved jo det ryger af igen bagefter

Helene 21+4

Anmeld

24. juni 2009

tumle81

Jeg er nu 22+1 og synes godt nok vægten bare styrer derudaf!!

I morges sagde den +9 kg, så ender vist som en flodhest ligesom de 2 andre gange...

Håber det ryger ligeså nemt af som sidst :-)

Knus Kathrina

Anmeld

27. juni 2009

kiroo

jeg tog 18 kg. på med den første endte på 69kg og her anden gang er jeg pt. 24+3 og har taget næsten 10 kg på men er okay vejret 49.8 da inden jeg blev gravid, og grundet kvalme smed jeg 3 kg. også så er godt tilfreds, ved de falder af når jeg har født..

Anmeld

27. juni 2009

Cris

Med min 1. har jeg taget 6kg på i alt. Nu har jeg slet ikke taget noget på endu!  (uge 21+6) Jeg spiser ikke så voldsomt meget her, må jeg sige og jeg har den lille, som skal passes. Sidste uge, blev han meget syg med feberkramper og jeg havde ikke spist så meget... Jeg ved ikke, hvor godt eller hvor dårligt det er  for jeg ikke ved, hvor jeg har tabt mig (min mave fylder og mine bryster også, så det må have været i et andet sted!)

Anmeld

28. juni 2009

Pje

Tror bare så længe man selv har det godt og især at den lille i vores maver har det godt er det lige meget hvor meget man tager på. Så længe lægen og jordemoderen ikke er bare lidt nervøse gå det jo.
Jeg er begyndt at vende mig til tanken om at skulle tage flere kg på end de 5 kg jeg har taget på indtil videre. For de siger jo at man tager omkring 10 kg ved fødslen

Pia 21 + 6

Anmeld

28. juni 2009

Cris

Generelt plejer alt den ekstra graviditets fedt at forsvinde i løbet af den første år, uden man faktisk gør noget ved det. Men man hører fra mange, som har taget for meget på, at de sidste 3 eller 4 er det noget svært... Men du har ikke taget meget på, du  har taget det du skal og er sundest så du skal bare se, at det hele ryger mens man ammer, går nogle lange ture med barnevogn og så nogle ting...

Jeg har været til læge og hun kunne se, at jeg ikke har taget særligt meget på sidste gang. Da jeg var der for to uger siden, har hun ikke vejet mig, det gør jeg selv, en gang om ugen. Der findes hellere ikke noget JM systemet her i Indien, kun lægen. Men om ikke så lang tid skal jeg tilbage til Kph og skal møde lægen og JM, for jeg har mange spørgsmål til det (jeg vil føde hjemme denne gang)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.