hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2009

Elskermiinsøøn!

saxi skriver:

Havde du været til scanning...? Var det idag eller i morgen??

det føst imogen tidlig, skriver her inde, når jeg vært det imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

saxa

minmus skriver:

det føst imogen tidlig, skriver her inde, når jeg vært det imorgen

Uhhh.. Bliver spændende om i kan se kønnet.. fingre for at du kan.. Skal du alene afsted, eller skal din mor eller en veninde med, som du kan dele oplevelsen med??

Anmeld

12. maj 2009

Elskermiinsøøn!

saxi skriver:

Uhhh.. Bliver spændende om i kan se kønnet.. fingre for at du kan.. Skal du alene afsted, eller skal din mor eller en veninde med, som du kan dele oplevelsen med??

min tante viile gerne med så har taget hende med og håber på de kan se dens lilles køn

Anmeld

12. maj 2009

saxa

minmus skriver:

min tante viile gerne med så har taget hende med og håber på de kan se dens lilles køn

Bliver dejligt.. Glæder mig til at høre om det i morgen..  Hvornår skal du afsted.. Og hvor hyggeligt at din tante vil med dig.. Dejligt at have en at dele oplevelsen med..

Anmeld

12. maj 2009

Elskermiinsøøn!

saxi skriver:

Bliver dejligt.. Glæder mig til at høre om det i morgen..  Hvornår skal du afsted.. Og hvor hyggeligt at din tante vil med dig.. Dejligt at have en at dele oplevelsen med..

jah min søster pjler og være med men hun har sin uddan og passe jo og jeg har tid kl 11.40 glæder miig bare til og se den: bliver så stolt når jeg ser den får nok ikk sovet så meget i nat hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.