Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rosa skriver:minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!! Nej det kan jeg sørme godt forstå du synes! Han lyder altså som lidt af et fjols Hvad gør du så efter fødslen (kan jo ihvertfald regne ud at du ikke skal bo sammen med faren ) - går næsten ud fra at du bor hjemme og bliver ved med det? jeg gider ikk bruge mere tid på ham nu, har slettet alt til ham! vi kan bare ikk tag hianden og sådan må det være! Ja du er jo desværre ikke den eneste i verden der har fået barn med en idiot Men mon ikke også han holder sig væk? Det må man da næsten håbe, med det du har beskrevet lyder han som et fjols!
minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!! Nej det kan jeg sørme godt forstå du synes! Han lyder altså som lidt af et fjols Hvad gør du så efter fødslen (kan jo ihvertfald regne ud at du ikke skal bo sammen med faren ) - går næsten ud fra at du bor hjemme og bliver ved med det? jeg gider ikk bruge mere tid på ham nu, har slettet alt til ham! vi kan bare ikk tag hianden og sådan må det være!
Rosa skriver: minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!! Nej det kan jeg sørme godt forstå du synes! Han lyder altså som lidt af et fjols Hvad gør du så efter fødslen (kan jo ihvertfald regne ud at du ikke skal bo sammen med faren ) - går næsten ud fra at du bor hjemme og bliver ved med det?
minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
minmus skriver:Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!! Nej det kan jeg sørme godt forstå du synes! Han lyder altså som lidt af et fjols Hvad gør du så efter fødslen (kan jo ihvertfald regne ud at du ikke skal bo sammen med faren ) - går næsten ud fra at du bor hjemme og bliver ved med det? jeg gider ikk bruge mere tid på ham nu, har slettet alt til ham! vi kan bare ikk tag hianden og sådan må det være! Ja du er jo desværre ikke den eneste i verden der har fået barn med en idiot Men mon ikke også han holder sig væk? Det må man da næsten håbe, med det du har beskrevet lyder han som et fjols! jeg skifter nummer om ik så længe, så han kan ikk få fant på miig!!og jeg håber han holder sig væk, for barnets skyld!! giderr ikk tænke på ham mere. eller presse ham mere, vil bare state på et nyt liv , med den lile osv , han øslækker kun min glæde ved og være gravid , !! så derfor valgt også og slutte kontakten til ham nu
Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!! Nej det kan jeg sørme godt forstå du synes! Han lyder altså som lidt af et fjols Hvad gør du så efter fødslen (kan jo ihvertfald regne ud at du ikke skal bo sammen med faren ) - går næsten ud fra at du bor hjemme og bliver ved med det? jeg gider ikk bruge mere tid på ham nu, har slettet alt til ham! vi kan bare ikk tag hianden og sådan må det være! Ja du er jo desværre ikke den eneste i verden der har fået barn med en idiot Men mon ikke også han holder sig væk? Det må man da næsten håbe, med det du har beskrevet lyder han som et fjols!
Rosa skriver:minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!! Nej det kan jeg sørme godt forstå du synes! Han lyder altså som lidt af et fjols Hvad gør du så efter fødslen (kan jo ihvertfald regne ud at du ikke skal bo sammen med faren ) - går næsten ud fra at du bor hjemme og bliver ved med det? jeg gider ikk bruge mere tid på ham nu, har slettet alt til ham! vi kan bare ikk tag hianden og sådan må det være! Ja du er jo desværre ikke den eneste i verden der har fået barn med en idiot Men mon ikke også han holder sig væk? Det må man da næsten håbe, med det du har beskrevet lyder han som et fjols! jeg skifter nummer om ik så længe, så han kan ikk få fant på miig!!og jeg håber han holder sig væk, for barnets skyld!! giderr ikk tænke på ham mere. eller presse ham mere, vil bare state på et nyt liv , med den lile osv , han øslækker kun min glæde ved og være gravid , !! så derfor valgt også og slutte kontakten til ham nu Ja det forstår jeg godt... Jeg håber du har gode venner og familie omkring dig - det er sgu ikke så nemt at stå alene hverken under graviditet eller som enlig mor
minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!! Nej det kan jeg sørme godt forstå du synes! Han lyder altså som lidt af et fjols Hvad gør du så efter fødslen (kan jo ihvertfald regne ud at du ikke skal bo sammen med faren ) - går næsten ud fra at du bor hjemme og bliver ved med det? jeg gider ikk bruge mere tid på ham nu, har slettet alt til ham! vi kan bare ikk tag hianden og sådan må det være! Ja du er jo desværre ikke den eneste i verden der har fået barn med en idiot Men mon ikke også han holder sig væk? Det må man da næsten håbe, med det du har beskrevet lyder han som et fjols! jeg skifter nummer om ik så længe, så han kan ikk få fant på miig!!og jeg håber han holder sig væk, for barnets skyld!! giderr ikk tænke på ham mere. eller presse ham mere, vil bare state på et nyt liv , med den lile osv , han øslækker kun min glæde ved og være gravid , !! så derfor valgt også og slutte kontakten til ham nu
minmus skriver:Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!! Nej det kan jeg sørme godt forstå du synes! Han lyder altså som lidt af et fjols Hvad gør du så efter fødslen (kan jo ihvertfald regne ud at du ikke skal bo sammen med faren ) - går næsten ud fra at du bor hjemme og bliver ved med det? jeg gider ikk bruge mere tid på ham nu, har slettet alt til ham! vi kan bare ikk tag hianden og sådan må det være! Ja du er jo desværre ikke den eneste i verden der har fået barn med en idiot Men mon ikke også han holder sig væk? Det må man da næsten håbe, med det du har beskrevet lyder han som et fjols! jeg skifter nummer om ik så længe, så han kan ikk få fant på miig!!og jeg håber han holder sig væk, for barnets skyld!! giderr ikk tænke på ham mere. eller presse ham mere, vil bare state på et nyt liv , med den lile osv , han øslækker kun min glæde ved og være gravid , !! så derfor valgt også og slutte kontakten til ham nu Ja det forstår jeg godt... Jeg håber du har gode venner og familie omkring dig - det er sgu ikke så nemt at stå alene hverken under graviditet eller som enlig mor jeg tænker posativt og når man mærker den lille bliver man jo altid så glad heeh
Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!! Nej det kan jeg sørme godt forstå du synes! Han lyder altså som lidt af et fjols Hvad gør du så efter fødslen (kan jo ihvertfald regne ud at du ikke skal bo sammen med faren ) - går næsten ud fra at du bor hjemme og bliver ved med det? jeg gider ikk bruge mere tid på ham nu, har slettet alt til ham! vi kan bare ikk tag hianden og sådan må det være! Ja du er jo desværre ikke den eneste i verden der har fået barn med en idiot Men mon ikke også han holder sig væk? Det må man da næsten håbe, med det du har beskrevet lyder han som et fjols! jeg skifter nummer om ik så længe, så han kan ikk få fant på miig!!og jeg håber han holder sig væk, for barnets skyld!! giderr ikk tænke på ham mere. eller presse ham mere, vil bare state på et nyt liv , med den lile osv , han øslækker kun min glæde ved og være gravid , !! så derfor valgt også og slutte kontakten til ham nu Ja det forstår jeg godt... Jeg håber du har gode venner og familie omkring dig - det er sgu ikke så nemt at stå alene hverken under graviditet eller som enlig mor
Rosa skriver:minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!! Nej det kan jeg sørme godt forstå du synes! Han lyder altså som lidt af et fjols Hvad gør du så efter fødslen (kan jo ihvertfald regne ud at du ikke skal bo sammen med faren ) - går næsten ud fra at du bor hjemme og bliver ved med det? jeg gider ikk bruge mere tid på ham nu, har slettet alt til ham! vi kan bare ikk tag hianden og sådan må det være! Ja du er jo desværre ikke den eneste i verden der har fået barn med en idiot Men mon ikke også han holder sig væk? Det må man da næsten håbe, med det du har beskrevet lyder han som et fjols! jeg skifter nummer om ik så længe, så han kan ikk få fant på miig!!og jeg håber han holder sig væk, for barnets skyld!! giderr ikk tænke på ham mere. eller presse ham mere, vil bare state på et nyt liv , med den lile osv , han øslækker kun min glæde ved og være gravid , !! så derfor valgt også og slutte kontakten til ham nu Ja det forstår jeg godt... Jeg håber du har gode venner og familie omkring dig - det er sgu ikke så nemt at stå alene hverken under graviditet eller som enlig mor jeg tænker posativt og når man mærker den lille bliver man jo altid så glad heeh Det kan jeg forestille mig
minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!! Nej det kan jeg sørme godt forstå du synes! Han lyder altså som lidt af et fjols Hvad gør du så efter fødslen (kan jo ihvertfald regne ud at du ikke skal bo sammen med faren ) - går næsten ud fra at du bor hjemme og bliver ved med det? jeg gider ikk bruge mere tid på ham nu, har slettet alt til ham! vi kan bare ikk tag hianden og sådan må det være! Ja du er jo desværre ikke den eneste i verden der har fået barn med en idiot Men mon ikke også han holder sig væk? Det må man da næsten håbe, med det du har beskrevet lyder han som et fjols! jeg skifter nummer om ik så længe, så han kan ikk få fant på miig!!og jeg håber han holder sig væk, for barnets skyld!! giderr ikk tænke på ham mere. eller presse ham mere, vil bare state på et nyt liv , med den lile osv , han øslækker kun min glæde ved og være gravid , !! så derfor valgt også og slutte kontakten til ham nu Ja det forstår jeg godt... Jeg håber du har gode venner og familie omkring dig - det er sgu ikke så nemt at stå alene hverken under graviditet eller som enlig mor jeg tænker posativt og når man mærker den lille bliver man jo altid så glad heeh
minmus skriver:Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!! Nej det kan jeg sørme godt forstå du synes! Han lyder altså som lidt af et fjols Hvad gør du så efter fødslen (kan jo ihvertfald regne ud at du ikke skal bo sammen med faren ) - går næsten ud fra at du bor hjemme og bliver ved med det? jeg gider ikk bruge mere tid på ham nu, har slettet alt til ham! vi kan bare ikk tag hianden og sådan må det være! Ja du er jo desværre ikke den eneste i verden der har fået barn med en idiot Men mon ikke også han holder sig væk? Det må man da næsten håbe, med det du har beskrevet lyder han som et fjols! jeg skifter nummer om ik så længe, så han kan ikk få fant på miig!!og jeg håber han holder sig væk, for barnets skyld!! giderr ikk tænke på ham mere. eller presse ham mere, vil bare state på et nyt liv , med den lile osv , han øslækker kun min glæde ved og være gravid , !! så derfor valgt også og slutte kontakten til ham nu Ja det forstår jeg godt... Jeg håber du har gode venner og familie omkring dig - det er sgu ikke så nemt at stå alene hverken under graviditet eller som enlig mor jeg tænker posativt og når man mærker den lille bliver man jo altid så glad heeh Det kan jeg forestille mig prøver i?
Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!! Nej det kan jeg sørme godt forstå du synes! Han lyder altså som lidt af et fjols Hvad gør du så efter fødslen (kan jo ihvertfald regne ud at du ikke skal bo sammen med faren ) - går næsten ud fra at du bor hjemme og bliver ved med det? jeg gider ikk bruge mere tid på ham nu, har slettet alt til ham! vi kan bare ikk tag hianden og sådan må det være! Ja du er jo desværre ikke den eneste i verden der har fået barn med en idiot Men mon ikke også han holder sig væk? Det må man da næsten håbe, med det du har beskrevet lyder han som et fjols! jeg skifter nummer om ik så længe, så han kan ikk få fant på miig!!og jeg håber han holder sig væk, for barnets skyld!! giderr ikk tænke på ham mere. eller presse ham mere, vil bare state på et nyt liv , med den lile osv , han øslækker kun min glæde ved og være gravid , !! så derfor valgt også og slutte kontakten til ham nu Ja det forstår jeg godt... Jeg håber du har gode venner og familie omkring dig - det er sgu ikke så nemt at stå alene hverken under graviditet eller som enlig mor jeg tænker posativt og når man mærker den lille bliver man jo altid så glad heeh Det kan jeg forestille mig
Rosa skriver:minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!! Nej det kan jeg sørme godt forstå du synes! Han lyder altså som lidt af et fjols Hvad gør du så efter fødslen (kan jo ihvertfald regne ud at du ikke skal bo sammen med faren ) - går næsten ud fra at du bor hjemme og bliver ved med det? jeg gider ikk bruge mere tid på ham nu, har slettet alt til ham! vi kan bare ikk tag hianden og sådan må det være! Ja du er jo desværre ikke den eneste i verden der har fået barn med en idiot Men mon ikke også han holder sig væk? Det må man da næsten håbe, med det du har beskrevet lyder han som et fjols! jeg skifter nummer om ik så længe, så han kan ikk få fant på miig!!og jeg håber han holder sig væk, for barnets skyld!! giderr ikk tænke på ham mere. eller presse ham mere, vil bare state på et nyt liv , med den lile osv , han øslækker kun min glæde ved og være gravid , !! så derfor valgt også og slutte kontakten til ham nu Ja det forstår jeg godt... Jeg håber du har gode venner og familie omkring dig - det er sgu ikke så nemt at stå alene hverken under graviditet eller som enlig mor jeg tænker posativt og når man mærker den lille bliver man jo altid så glad heeh Det kan jeg forestille mig prøver i? Nej ikke lige nu - vi har bestemt at vi lige vil have sommeren sammen bare os to - min kæreste er svensk og flytter herned til d.1, så nu skal flytningen lige overstås og så skal han lige falde til hernede. Vi regner med at gå i gang til august
minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!! Nej det kan jeg sørme godt forstå du synes! Han lyder altså som lidt af et fjols Hvad gør du så efter fødslen (kan jo ihvertfald regne ud at du ikke skal bo sammen med faren ) - går næsten ud fra at du bor hjemme og bliver ved med det? jeg gider ikk bruge mere tid på ham nu, har slettet alt til ham! vi kan bare ikk tag hianden og sådan må det være! Ja du er jo desværre ikke den eneste i verden der har fået barn med en idiot Men mon ikke også han holder sig væk? Det må man da næsten håbe, med det du har beskrevet lyder han som et fjols! jeg skifter nummer om ik så længe, så han kan ikk få fant på miig!!og jeg håber han holder sig væk, for barnets skyld!! giderr ikk tænke på ham mere. eller presse ham mere, vil bare state på et nyt liv , med den lile osv , han øslækker kun min glæde ved og være gravid , !! så derfor valgt også og slutte kontakten til ham nu Ja det forstår jeg godt... Jeg håber du har gode venner og familie omkring dig - det er sgu ikke så nemt at stå alene hverken under graviditet eller som enlig mor jeg tænker posativt og når man mærker den lille bliver man jo altid så glad heeh Det kan jeg forestille mig prøver i?
minmus skriver:Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!! Nej det kan jeg sørme godt forstå du synes! Han lyder altså som lidt af et fjols Hvad gør du så efter fødslen (kan jo ihvertfald regne ud at du ikke skal bo sammen med faren ) - går næsten ud fra at du bor hjemme og bliver ved med det? jeg gider ikk bruge mere tid på ham nu, har slettet alt til ham! vi kan bare ikk tag hianden og sådan må det være! Ja du er jo desværre ikke den eneste i verden der har fået barn med en idiot Men mon ikke også han holder sig væk? Det må man da næsten håbe, med det du har beskrevet lyder han som et fjols! jeg skifter nummer om ik så længe, så han kan ikk få fant på miig!!og jeg håber han holder sig væk, for barnets skyld!! giderr ikk tænke på ham mere. eller presse ham mere, vil bare state på et nyt liv , med den lile osv , han øslækker kun min glæde ved og være gravid , !! så derfor valgt også og slutte kontakten til ham nu Ja det forstår jeg godt... Jeg håber du har gode venner og familie omkring dig - det er sgu ikke så nemt at stå alene hverken under graviditet eller som enlig mor jeg tænker posativt og når man mærker den lille bliver man jo altid så glad heeh Det kan jeg forestille mig prøver i? Nej ikke lige nu - vi har bestemt at vi lige vil have sommeren sammen bare os to - min kæreste er svensk og flytter herned til d.1, så nu skal flytningen lige overstås og så skal han lige falde til hernede. Vi regner med at gå i gang til august okayay
Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!! Nej det kan jeg sørme godt forstå du synes! Han lyder altså som lidt af et fjols Hvad gør du så efter fødslen (kan jo ihvertfald regne ud at du ikke skal bo sammen med faren ) - går næsten ud fra at du bor hjemme og bliver ved med det? jeg gider ikk bruge mere tid på ham nu, har slettet alt til ham! vi kan bare ikk tag hianden og sådan må det være! Ja du er jo desværre ikke den eneste i verden der har fået barn med en idiot Men mon ikke også han holder sig væk? Det må man da næsten håbe, med det du har beskrevet lyder han som et fjols! jeg skifter nummer om ik så længe, så han kan ikk få fant på miig!!og jeg håber han holder sig væk, for barnets skyld!! giderr ikk tænke på ham mere. eller presse ham mere, vil bare state på et nyt liv , med den lile osv , han øslækker kun min glæde ved og være gravid , !! så derfor valgt også og slutte kontakten til ham nu Ja det forstår jeg godt... Jeg håber du har gode venner og familie omkring dig - det er sgu ikke så nemt at stå alene hverken under graviditet eller som enlig mor jeg tænker posativt og når man mærker den lille bliver man jo altid så glad heeh Det kan jeg forestille mig prøver i? Nej ikke lige nu - vi har bestemt at vi lige vil have sommeren sammen bare os to - min kæreste er svensk og flytter herned til d.1, så nu skal flytningen lige overstås og så skal han lige falde til hernede. Vi regner med at gå i gang til august
Rosa skriver:minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!! Nej det kan jeg sørme godt forstå du synes! Han lyder altså som lidt af et fjols Hvad gør du så efter fødslen (kan jo ihvertfald regne ud at du ikke skal bo sammen med faren ) - går næsten ud fra at du bor hjemme og bliver ved med det? jeg gider ikk bruge mere tid på ham nu, har slettet alt til ham! vi kan bare ikk tag hianden og sådan må det være! Ja du er jo desværre ikke den eneste i verden der har fået barn med en idiot Men mon ikke også han holder sig væk? Det må man da næsten håbe, med det du har beskrevet lyder han som et fjols! jeg skifter nummer om ik så længe, så han kan ikk få fant på miig!!og jeg håber han holder sig væk, for barnets skyld!! giderr ikk tænke på ham mere. eller presse ham mere, vil bare state på et nyt liv , med den lile osv , han øslækker kun min glæde ved og være gravid , !! så derfor valgt også og slutte kontakten til ham nu Ja det forstår jeg godt... Jeg håber du har gode venner og familie omkring dig - det er sgu ikke så nemt at stå alene hverken under graviditet eller som enlig mor jeg tænker posativt og når man mærker den lille bliver man jo altid så glad heeh Det kan jeg forestille mig prøver i? Nej ikke lige nu - vi har bestemt at vi lige vil have sommeren sammen bare os to - min kæreste er svensk og flytter herned til d.1, så nu skal flytningen lige overstås og så skal han lige falde til hernede. Vi regner med at gå i gang til august okayay Har du så bestemt dig for navne til den lille?
minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!! Nej det kan jeg sørme godt forstå du synes! Han lyder altså som lidt af et fjols Hvad gør du så efter fødslen (kan jo ihvertfald regne ud at du ikke skal bo sammen med faren ) - går næsten ud fra at du bor hjemme og bliver ved med det? jeg gider ikk bruge mere tid på ham nu, har slettet alt til ham! vi kan bare ikk tag hianden og sådan må det være! Ja du er jo desværre ikke den eneste i verden der har fået barn med en idiot Men mon ikke også han holder sig væk? Det må man da næsten håbe, med det du har beskrevet lyder han som et fjols! jeg skifter nummer om ik så længe, så han kan ikk få fant på miig!!og jeg håber han holder sig væk, for barnets skyld!! giderr ikk tænke på ham mere. eller presse ham mere, vil bare state på et nyt liv , med den lile osv , han øslækker kun min glæde ved og være gravid , !! så derfor valgt også og slutte kontakten til ham nu Ja det forstår jeg godt... Jeg håber du har gode venner og familie omkring dig - det er sgu ikke så nemt at stå alene hverken under graviditet eller som enlig mor jeg tænker posativt og når man mærker den lille bliver man jo altid så glad heeh Det kan jeg forestille mig prøver i? Nej ikke lige nu - vi har bestemt at vi lige vil have sommeren sammen bare os to - min kæreste er svensk og flytter herned til d.1, så nu skal flytningen lige overstås og så skal han lige falde til hernede. Vi regner med at gå i gang til august okayay
minmus skriver:Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!! Nej det kan jeg sørme godt forstå du synes! Han lyder altså som lidt af et fjols Hvad gør du så efter fødslen (kan jo ihvertfald regne ud at du ikke skal bo sammen med faren ) - går næsten ud fra at du bor hjemme og bliver ved med det? jeg gider ikk bruge mere tid på ham nu, har slettet alt til ham! vi kan bare ikk tag hianden og sådan må det være! Ja du er jo desværre ikke den eneste i verden der har fået barn med en idiot Men mon ikke også han holder sig væk? Det må man da næsten håbe, med det du har beskrevet lyder han som et fjols! jeg skifter nummer om ik så længe, så han kan ikk få fant på miig!!og jeg håber han holder sig væk, for barnets skyld!! giderr ikk tænke på ham mere. eller presse ham mere, vil bare state på et nyt liv , med den lile osv , han øslækker kun min glæde ved og være gravid , !! så derfor valgt også og slutte kontakten til ham nu Ja det forstår jeg godt... Jeg håber du har gode venner og familie omkring dig - det er sgu ikke så nemt at stå alene hverken under graviditet eller som enlig mor jeg tænker posativt og når man mærker den lille bliver man jo altid så glad heeh Det kan jeg forestille mig prøver i? Nej ikke lige nu - vi har bestemt at vi lige vil have sommeren sammen bare os to - min kæreste er svensk og flytter herned til d.1, så nu skal flytningen lige overstås og så skal han lige falde til hernede. Vi regner med at gå i gang til august okayay Har du så bestemt dig for navne til den lille? hvis det en dreng lucas, pige blank hehe
Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: Rosa skriver: minmus skriver: det går super med gravidtiten. og faren nej! han vil kun ha noget med barnet og gør , hvis han nye kæreste må komme med ti scanninger og når jeg født osv og det vil jeg bare ikk gå med til!! gider ikk kæmpe med ham mere!! Nej det kan jeg sørme godt forstå du synes! Han lyder altså som lidt af et fjols Hvad gør du så efter fødslen (kan jo ihvertfald regne ud at du ikke skal bo sammen med faren ) - går næsten ud fra at du bor hjemme og bliver ved med det? jeg gider ikk bruge mere tid på ham nu, har slettet alt til ham! vi kan bare ikk tag hianden og sådan må det være! Ja du er jo desværre ikke den eneste i verden der har fået barn med en idiot Men mon ikke også han holder sig væk? Det må man da næsten håbe, med det du har beskrevet lyder han som et fjols! jeg skifter nummer om ik så længe, så han kan ikk få fant på miig!!og jeg håber han holder sig væk, for barnets skyld!! giderr ikk tænke på ham mere. eller presse ham mere, vil bare state på et nyt liv , med den lile osv , han øslækker kun min glæde ved og være gravid , !! så derfor valgt også og slutte kontakten til ham nu Ja det forstår jeg godt... Jeg håber du har gode venner og familie omkring dig - det er sgu ikke så nemt at stå alene hverken under graviditet eller som enlig mor jeg tænker posativt og når man mærker den lille bliver man jo altid så glad heeh Det kan jeg forestille mig prøver i? Nej ikke lige nu - vi har bestemt at vi lige vil have sommeren sammen bare os to - min kæreste er svensk og flytter herned til d.1, så nu skal flytningen lige overstås og så skal han lige falde til hernede. Vi regner med at gå i gang til august okayay Har du så bestemt dig for navne til den lille?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128