Jenjenhouse erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

crille

Tanjadamgaard skriver:

Jeg har det akkurat på samme måde, kan se mig selv i alle de ting du nævner. Hmm, måske er det bare sådan man tænker her til sidst. Men ja, ih det bliver så spændende, men alligevel er det også lidt "skræmmende" på sin måde. Men er sikker på vi klarer den med bravour 

Det GØR vi  

OG er så spændt på at høre flere fb fra gruppen.. Havde ikke regnet med at så mange ville lade vente på sig.. Kunne være sjovt en dag at mødes når vi alle er på den anden side  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Tanjadamgaard

crille skriver:

Det GØR vi  

OG er så spændt på at høre flere fb fra gruppen.. Havde ikke regnet med at så mange ville lade vente på sig.. Kunne være sjovt en dag at mødes når vi alle er på den anden side  

Ja, jeg troede også der ville være flere som havde født allerede. Jeg tør desværre heller ikke at håbe på hun kommer, før vi når ind i september. Den er jeg med på, det kunne være super hyggeligt. 

Anmeld

6. august 2012

crille

Tanjadamgaard skriver:

Ja, jeg troede også der ville være flere som havde født allerede. Jeg tør desværre heller ikke at håbe på hun kommer, før vi når ind i september. Den er jeg med på, det kunne være super hyggeligt. 

Kunen være vi kunne holde hinanden op på den tanke, når virkeligheden som mødre slår os  

Anmeld

6. august 2012

MortilElias2010

crille skriver:

Fandt en meget billig side med brudekjoler. Nogen der har erfaringer hermed?

https://www.google.dk/#hl=da&safe=off&sclient=psy-ab&q=jenjenhouse+fake&oq=jenjen&gs_l=hp.1.3.0l2j0i10j0.0.0.1.4963.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1c.WIaIpvlNOc0&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=86ea75568e13b581&biw=1366&bih=643

Jeg ved ikke helt, fandt dette da jeg googlede på jenjen, måske er det værd at læse inden du benytter hjemmesiden..

Anmeld

6. august 2012

crille

MortilElias2010 skriver:

https://www.google.dk/#hl=da&safe=off&sclient=psy-ab&q=jenjenhouse+fake&oq=jenjen&gs_l=hp.1.3.0l2j0i10j0.0.0.1.4963.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1c.WIaIpvlNOc0&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=86ea75568e13b581&biw=1366&bih=643

Jeg ved ikke helt, fandt dette da jeg googlede på jenjen, måske er det værd at læse inden du benytter hjemmesiden..

Lyder jo som lidt af en helt anden historie.. 

Tak for link.. Måske man er heldig at finde flere der har konkrete erfaringer. Det er nu dem jeg har størst tiltro til  

Anmeld

6. august 2012

MortilElias2010

crille skriver:

Lyder jo som lidt af en helt anden historie.. 

Tak for link.. Måske man er heldig at finde flere der har konkrete erfaringer. Det er nu dem jeg har størst tiltro til  

Det er selvfølgelig rigtigt, men altid godt lige at få begge sider med  Og det var så lidt.

Anmeld

6. august 2012

Laura.

crille skriver:

Fandt en meget billig side med brudekjoler. Nogen der har erfaringer hermed?

De har bare de flotteste kjoler på den hj. side.. Jeg har hele tiden været meget skæptisk, lige indtil en veninde bestilte en fin selsskabskjole derinde fra, uden nogle problemer ! Hun anbefaler den meget og siger at man rolig kan bestille derfra !

Anmeld

7. august 2012

norenberg

Debatten har været oppe herinde før hvor der var en del som skrev at det var dårlig kvalitet og noget bras, jeg prøvede dog at bestille og modtog en skæv kjole i dårlig stof kvalitet....ville ikke turde købe en til den store dag, syntes bestemt man skal have mulighed for at prøve en brudekjole inden man køber så man er sikker på at den sidder rigtig og det er den rette man får valgt....

Anmeld

7. august 2012

Tanjadamgaard

crille skriver:

Kunen være vi kunne holde hinanden op på den tanke, når virkeligheden som mødre slår os  

Ja, det syntes jeg lyder som en god idé 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.