Jenjenhouse erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.610 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. august 2012

crille

Fandt en meget billig side med brudekjoler. Nogen der har erfaringer hermed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Tanjadamgaard

crille skriver:

eiij, skal i giftes 

Anmeld

6. august 2012

Stéphanie

crille skriver:

Har en veninde der har købt derinde fra, og alt klappede bare lige fra starten, så den dag jeg skal giftes - ja der vil jeg købe derinde fra

Anmeld

6. august 2012

crille

Tanjadamgaard skriver:

eiij, skal i giftes 

Jaaaaaaaaa til næste sommer  

Manden friede lige helt uventet her i vores ferie.. <3 

Anmeld

6. august 2012

crille

Stéphanie skriver:

Har en veninde der har købt derinde fra, og alt klappede bare lige fra starten, så den dag jeg skal giftes - ja der vil jeg købe derinde fra

Fedt!!! Tak for feed back og skønt at det er positivt.. Så skal der helt sikekrt kigges mere på den side.. Men man bestiller bare ud fra billede på nettet ikke? Der er ingen steder ,man kan lure først vel? 

Anmeld

6. august 2012

Tanjadamgaard

crille skriver:

Jaaaaaaaaa til næste sommer  

Manden friede lige helt uventet her i vores ferie.. <3 

Ej for hulen, stooooooooort tillykke, hvor er det dog vidunderligt 

Anmeld

6. august 2012

crille

Tanjadamgaard skriver:

Ej for hulen, stooooooooort tillykke, hvor er det dog vidunderligt 

Taaaark.. Ja, det er ganske særligt.. Bliver til næste sommer, skal lige nå at tabe mig til kjolen og vil også kunne feste med  

Hvordan går det ellers med dig? Kan du fornemme at det er ved at lakke mod enden? 

Anmeld

6. august 2012

Tanjadamgaard

crille skriver:

Taaaark.. Ja, det er ganske særligt.. Bliver til næste sommer, skal lige nå at tabe mig til kjolen og vil også kunne feste med  

Hvordan går det ellers med dig? Kan du fornemme at det er ved at lakke mod enden? 

Ja det kan jeg godt forstå, ih jeg glæder mig allerede til at se billeder  

Tja dagene går jo heldigvis den rigtige vej, men jeg syntes ventetiden er lang  hvad med dig? 

Anmeld

6. august 2012

crille

Tanjadamgaard skriver:

Ja det kan jeg godt forstå, ih jeg glæder mig allerede til at se billeder  

Tja dagene går jo heldigvis den rigtige vej, men jeg syntes ventetiden er lang  hvad med dig? 

Syntes det er ved at være tungt nu.. Men samtidg kan jeg også mærke at jeg både GLÆDER mig og frygter også en lille smule.. Tænk, snart skal man møde den dreng man allerede elsker, men ikek kender endnu. Bare han er som han skal være (Ikke en frygt der styrer, men den er der) .

Samtidig er udfordringen også her at der jo er en bonus i forvejen. Er slet ikek i tvivl om at det hele nok skal gå og skal gå godt, men det bliver også hårdt. Så skiftes mellem at syntes han skal komme ud NU!! og til at tænke at han godt liiige kan vente til i morgen.. hehe.. Og skiftes til at tro på at han kommer snart til at han venter til efter termin.. hehe.. men han kommer når han er klar  

Anmeld

6. august 2012

Tanjadamgaard

crille skriver:

Syntes det er ved at være tungt nu.. Men samtidg kan jeg også mærke at jeg både GLÆDER mig og frygter også en lille smule.. Tænk, snart skal man møde den dreng man allerede elsker, men ikek kender endnu. Bare han er som han skal være (Ikke en frygt der styrer, men den er der) .

Samtidig er udfordringen også her at der jo er en bonus i forvejen. Er slet ikek i tvivl om at det hele nok skal gå og skal gå godt, men det bliver også hårdt. Så skiftes mellem at syntes han skal komme ud NU!! og til at tænke at han godt liiige kan vente til i morgen.. hehe.. Og skiftes til at tro på at han kommer snart til at han venter til efter termin.. hehe.. men han kommer når han er klar  

Jeg har det akkurat på samme måde, kan se mig selv i alle de ting du nævner. Hmm, måske er det bare sådan man tænker her til sidst. Men ja, ih det bliver så spændende, men alligevel er det også lidt "skræmmende" på sin måde. Men er sikker på vi klarer den med bravour 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.