Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mettemus skriver: Jamen jeg har netop oprettet en blog (*host* reklame *host*), som du meget gerne må følge med i og kommentere på. Ellers kan vi også sagtens gøre det her - evt i PB, så alle de andre brugere ikke skal trækkes med os www.lukmundenletroven.blogspot.com
Jamen jeg har netop oprettet en blog (*host* reklame *host*), som du meget gerne må følge med i og kommentere på. Ellers kan vi også sagtens gøre det her - evt i PB, så alle de andre brugere ikke skal trækkes med os
www.lukmundenletroven.blogspot.com
Kunne vi ikk lave en gruppe herinde eller ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TR skriver: Kunne vi ikk lave en gruppe herinde eller ?
Selvfølgelig ku' vi det - god ide! Er du projektleder?
Mettemus skriver: Bloggen er nu i sin spæde start, men up and running! Kig med hvis du lyster! www.lukmundenletroven.blogspot.com
Bloggen er nu i sin spæde start, men up and running!
Kig med hvis du lyster!
Selvfølgelig - jeg er på!!
Mettemus skriver: Hurra Fede Dorit aka Skønne Anne! Det vil jeg hjertens gerne! Så kan vi blive lækre, slanke tøser sammen (mens Pia og Carina blir tykke hehe )
Hurra Fede Dorit aka Skønne Anne! Det vil jeg hjertens gerne! Så kan vi blive lækre, slanke tøser sammen (mens Pia og Carina blir tykke hehe )
Som om det er sjovt! Jeg har taget 9 kg. på indtil videre! Så vidt jeg kan læse mig til, vejer han kun knap 2 kg. nu....
Hmmm, jeg er totalt med på jeres slanke-halløj, når jeg har født!
piadas skriver: Som om det er sjovt! Jeg har taget 9 kg. på indtil videre! Så vidt jeg kan læse mig til, vejer han kun knap 2 kg. nu.... Hmmm, jeg er totalt med på jeres slanke-halløj, når jeg har født!
+ moderkage, fostervand og ekstra blod - ork du, de 9 kg er intet at pive over
AnneBJ skriver: + moderkage, fostervand og ekstra blod - ork du, de 9 kg er intet at pive over
Mon jeg slæber rundt på 7 liter fostervand!
Mettemus skriver: Selvfølgelig ku' vi det - god ide! Er du projektleder?
Hihi , ku jeg nemt, hvis jeg vidste hvordan man gør det, altså laver gruppen osv
TR skriver: Hihi , ku jeg nemt, hvis jeg vidste hvordan man gør det, altså laver gruppen osv
Jeg ser lige om jeg kan gennemskue systemet - og om der allerede skulle være en gruppe
Der er faktisk en slankegruppe, men man skal være plus-medlem for at være med... og så godkendes selvfølgelig
Mettemus skriver: Jeg ser lige om jeg kan gennemskue systemet - og om der allerede skulle være en gruppe
Okay . ..
Men det betaler man jo for at være ..
Og så tror jeg ikk vi vil få så mange med i gruppen ..
Hva synes du ?
Kan man ikk lave en uden plus medlem ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128