Er der nogen der slankeblogger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.734 visninger
30 svar
0 synes godt om
4. august 2012

Mettemus

Hej,

Jeg sidder selv og bakser en slankeblog sammen i anledningen af, at jeg er blevet tyk og træls. Jeg savner dog noget inspiration - så, hvis der er nogen af jer der slankeblogger, vil jeg rigtig gerne kigge med!

Knus fra

Tykke Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

AnneBJ

Hej Tykke DEJLIGE Mette,

Til ære for dig, vil jeg blogge om mit vægttab på min almindelige blog fra imorgen (sådan som det nu er muligt med praktikstart osv.) - du er velkommen til at læse med hos en som også er både tyk og træls!

www.minilix.blogspot.com

Kærlig hilsen "Fede Dorit" 

Anmeld

4. august 2012

Frøken J.

Mettemus skriver:

Hej,

Jeg sidder selv og bakser en slankeblog sammen i anledningen af, at jeg er blevet tyk og træls. Jeg savner dog noget inspiration - så, hvis der er nogen af jer der slankeblogger, vil jeg rigtig gerne kigge med!

Knus fra

Tykke Mette

Jeg gør ikke lige nu, men måske kan du drage inspiration alligevel

www.rundtilsund.dk

Anmeld

4. august 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Hej Tykke DEJLIGE Mette,

Til ære for dig, vil jeg blogge om mit vægttab på min almindelige blog fra imorgen (sådan som det nu er muligt med praktikstart osv.) - du er velkommen til at læse med hos en som også er både tyk og træls!

www.minilix.blogspot.com

Kærlig hilsen "Fede Dorit" 

Hurra Fede Dorit aka Skønne Anne! Det vil jeg hjertens gerne! Så kan vi blive lækre, slanke tøser sammen (mens Pia og Carina blir tykke hehe )

Anmeld

4. august 2012

Mettemus

Frøken J. skriver:

Jeg gør ikke lige nu, men måske kan du drage inspiration alligevel

www.rundtilsund.dk

Tak det er jeg sikker på jeg kan. Kunne godt huske, at du gjorde, men kunne så ikke huske adressen... tak

Anmeld

4. august 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Hurra Fede Dorit aka Skønne Anne! Det vil jeg hjertens gerne! Så kan vi blive lækre, slanke tøser sammen (mens Pia og Carina blir tykke hehe )

Fedt!!  eller minus fedt.. om du vil!

HUsk at smide et link hvis du opretter en ny blog til formålet! Vi smider 10 kg inden jul ikk?

Anmeld

4. august 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Fedt!!  eller minus fedt.. om du vil!

HUsk at smide et link hvis du opretter en ny blog til formålet! Vi smider 10 kg inden jul ikk?

Jo stensikkert! Og helst også lidt mere... i hvert fald i mit tilfælde.

Anmeld

4. august 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Jo stensikkert! Og helst også lidt mere... i hvert fald i mit tilfælde.

Afhængig af hvor ond vægten ser ud når jeg overfalder den mandag, så er jeg vidst med på de 10..

Anmeld

4. august 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Afhængig af hvor ond vægten ser ud når jeg overfalder den mandag, så er jeg vidst med på de 10..

jeg har været der de sidste par dage - og det var ikke kønt

Anmeld

4. august 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

jeg har været der de sidste par dage - og det var ikke kønt

Jeg har bevidst undladt... men NU har jeg været til bryllup og spist godt... så nu skal jeg da helt sikkert vejes.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.