Ny mor på markedet.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

MorDk

Altså jeg ville købe meget lidt i str. 50 og så lidt mere i 56.

Min søn var 52 lang da han blev født, men i 2 uger svømmede han i en heldragt str. 50.... (der er foreskel på tøjet)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

modesty

Jeg satte strømperne udenpå bukser/heldragter de første måneder. Måske ikke vildt elegant, men praktisk. 

Anmeld

4. august 2012

foto på lærred

Maja_4000 skriver:

Tøjet er som regel efter længde Altså en str. 50 passer til baby på cirka 50 cm

Tror du har rigeligt med bodys .. Jeg vil anbefale at du køber nogle heldragte .. Det levede Caroline i de første måneder .. Hun havde kun "rigtigt" tøj på når vi skulle ud .. 

Men lad være at købe noget i 50 , de fleste babyer kan kun passe det i et par uger - Hvis de overhovedet kan passe det Hehe

Enig. ville give samme svar, så låner bare dit

Her elskede vi heldragter med lynlås de første mange måneder. Det var utrolig nemt at få på og af og meget nemmere ved f.eks natskriftninger end at stå og rode med knapper. Vi købte dem med fødder i da vi helt klart foretrak ikke at skulle give strømper på igen og igen hver gang de faldt af.

Tillykke med det graviditeten

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærred, invitationer og wallstickers til børneværelset

Anmeld

4. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
OktoberMor skriver:

Hold da op, jeg tror tøj er noget af det man skal bruge mange penge på.. Men regner med at kunne købe noget efter jeg har født også, kan jo ikke ha alt liggende klar.. 

Så er det også nemmere at finde ud af med størrelserne osv..

Ja tøj ka man næsten ik få for meget af! 

Thea som snart bliver 4 år, havde en evene for at skride igennem 3-4 gange om dagen, indtil hun begyndte på grød da hun var 6 mdr.

Alberte skider " kun " igennem ca 1-2 gange om dagen. Så der bliver vasket tøj næsten hver dag!! 

Ka varmt anbefale at købe brugt, hvis du ik har problemer med det! Og ellers holde ørene åbne for hvor der er lagersalg osv, for der ka man spare volsomt mange penge!! Vh stine

Anmeld

5. august 2012

klmf

Vi har købt rigtig meget fint og billigt tøj i Bilka, Føtex osv., så det behøver ikke dræne dankortet helt

Vil også sige du har nok bodyer, men heldragter, strømpebukser, bukser, et par gode futter (vi har altid brugt Melton velourfutter) og nogle varme striktrøjer til at have uden på heldragt/body når det er køligt. Vi brugte også mange stofbleer

Jeg havde også lidt 'krise' over, om jeg nu ville blive en god mor. På 5.dagen var jeg fuldstændig opløst i tårer og syntes det var så synd for min lille lækre dreng, at han havde fået mig til mor. Men - det er også en stor opgave at lære sådan et lille menneske at kende. Heldigvis vokser man med opgaven Du skal nok falde til i rollen, lad være med at have forventninger til dig selv om at det hele skal være 100% perfekt, det kan ingen leve op til. Snak med din kæreste og del nogle af følelserne og ansvaret med ham

Bare spørg løs herinde, der er meget god mødre-erfaring at trække på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.