Hej alle baby.dk brugere.. 
Jeg er førstegangsgravid, så emnet baby, kan godt være forvirrende, så jeg søger svar på nogle spørgsmål omkring diverse ting.. Håber ikke at spørgsmålene er for dumme, men som ny mor, kan man jo ikke vide alt på forhånd..
Jeg har engang hørt noget om at man finder tøjstørrelse til babyen ud fra dens vægt, er der nogen der kender til det, og hvad str er det så udfor hvilken vægt?
Jeg har fået en HEL MASSE tøj af bekendte, det har jeg netop vasket og lagt i størrelses orden, jeg har ikke så meget i str. 50, men har lidt mere i str. 56.. Men har hørt et sted det er godt med masser af bodystocking, men jeg har ca omkring 10 i str 50 og 20 i str 56, er det nok?
Jeg aner ikke hvad jeg skal købe mere af tøj, for jeg vil jo helst ikke købe en del, som man måske ikke kommer til at bruge.. 
Jeg glæder mig utrolig meget til at blive mor, og de sidste to måneder må gerne gå lidt hurtigere, men stadig sidder jeg med en følelse af om jeg gør det godt nok, forbereder jeg mig godt nok? Hvordan kan jeg være sikker på at jeg bliver en god mor?
Tusind tak til jer som gider læse mine spørgsmål og svare på dem.. I ønskes en god lørdag aften fra mig!
Anmeld