Misundelse.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

Miss-86

Anonym skriver:

det er skod!

Ja og udover det, så er det MEGET GRIMT at være misundelig på sine veninder, men jeg har det selv sådan at jeg slet ikke kan styre det. Har heldigvis kun 1 i min omgangskreds, som har baby.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Nessie

Så længe du stadig kan glæde dig på din venindes vegne, så er det jo ikke så slemt at være misundelig.

Men jeg tænker at du vist skal have en meget alvorlig samtale med dig kæreste, for det lyder ikke som om I er helt enige om jeres ønsker for fremtiden, og bliver I sammen, er der én af jer der vil blive ulykkelig. Og det vil jo højst sandsynligt være dig, da han jo egentlig sidder med det længste strå og siger at han ikke vil have flere børn

Anmeld

11. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Så har du den forkerte kæreste. Sorry...men det er en stor ting man burde være enige om.

Og er i kærester eller opfører i jer kun som kærester?

Anmeld

11. august 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Ja og udover det, så er det MEGET GRIMT at være misundelig på sine veninder, men jeg har det selv sådan at jeg slet ikke kan styre det. Har heldigvis kun 1 i min omgangskreds, som har baby.

Ja meget grimt! Jeg har to, men er egentlig kun misundelig på den ene

Anmeld

11. august 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Ja meget grimt! Jeg har to, men er egentlig kun misundelig på den ene

Okay, hvordan kan det være ?

Anmeld

11. august 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Så længe du stadig kan glæde dig på din venindes vegne, så er det jo ikke så slemt at være misundelig.

Men jeg tænker at du vist skal have en meget alvorlig samtale med dig kæreste, for det lyder ikke som om I er helt enige om jeres ønsker for fremtiden, og bliver I sammen, er der én af jer der vil blive ulykkelig. Og det vil jo højst sandsynligt være dig, da han jo egentlig sidder med det længste strå og siger at han ikke vil have flere børn

Jeg glæder mig helt vildt på hendes vejne! Og er glad for at lykken har ramt dem, trods for at det ikke var planlagt

Ja jeg ved det godt. Det er lidt noget skidt at blive glad for en der ikke ønsker flere børn

Anmeld

11. august 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Så har du den forkerte kæreste. Sorry...men det er en stor ting man burde være enige om.

Og er i kærester eller opfører i jer kun som kærester?

Vi opfører os som kæreste, men er rigtig glad for ham.

Men ja ved det godt!

Anmeld

11. august 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Okay, hvordan kan det være ?

Ja det ved jeg ikke. Kan være fordi den ene blev gravid før jeg blev skruk?

Anmeld

11. august 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Ja det ved jeg ikke. Kan være fordi den ene blev gravid før jeg blev skruk?

Årh, ja det kan da sagtens være ..

Anmeld

11. august 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Årh, ja det kan da sagtens være ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.