Hjæælp! Er helt ude af den!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

Karla

Anonym skriver:

Puha, sikke en tur du har været igennem

Det kom også da jeg var på shoppe tur og havde gået rigtig meget..

Ja det var en hård omgang! Og håber ikke du skal igennem det!

Det kan jo også bare være du har overanstrengt dig en smule. Men det er bedre at ringe til lægevagten én gang for meget end én gang for lidt det kan også være de kan berolige dig en smule!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Kan de godt gøre vildt ondt og komme lige pludselig?

Ja det kan det, og her skal der et nys til, eller at jeg rejser mig for hurtigt så den det gøre nas.

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

Ja det kan det, og her skal der et nys til, eller at jeg rejser mig for hurtigt så den det gøre nas.

Kan det så godt gøre ondt i flere timer? 

Anmeld

4. august 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Kan det så godt gøre ondt i flere timer? 

Nej det tror jeg ikke. Mine varer kort tid, altså sekunder.

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

Nej det tror jeg ikke. Mine varer kort tid, altså sekunder.

Mit har gjort ondt siden 14-15 tiden  

Anmeld

4. august 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Mit har gjort ondt siden 14-15 tiden  

Så tror jeg ikke det er dine ligamentssmerter. Men snak med lægevagten om det. Det kan være de har nogle råd eller forslag til hvad det kan være.

Anmeld

5. august 2012

MilleRasmussen

Havde det på samme måde som dig selv, allerede i uge 5. jeg kom til lægevagten, de fandt dog intet, men min uro var der stadigvæk og jeg betalte selv en scanning 8+3 for at få ro på og alt var der som det skulle så hjertet osv. men går og venter på brev fra NF scanning og er ved og dø af  tålmodighed, synes tiden går langsomt, tror først jeg kan slappe 110% af når jeg har været til den, måske er det fordi jeg er første gangs gravid at jeg er så nervøs  men som folk siger "Mille du har ikke blødt" og nej det har jeg ikke, maven vokser, kvalmen bliver osv. så håber alt er ok! Men forstår din bekymring, jeg fik noget af den væk med selv og betale en scanning! 

Anmeld

5. august 2012

Skifreaken

Ingen tvivl, ring så til den læge og det kan kun gå for langsomt!! Hellere en gang for meget end en gang for lidt!!

Vi vil ikke have at der sker dig eller din guldklump noget

Et venligt men bestemt spark herfra.

Og en masser krammer

Anmeld

5. august 2012

KarinaA

først lige en 

derefter, kan du så se at komme til en ts.. ikke fordi at jeg tror der er noget galt, for jeg har også heft voldsomme smerter i starten i højre side i begge mine graviditeter, men det er bestemt ikke en frygt som man bør gå rundt med indeni nr man bør være lykkelig og glæde sig over graviditeten  

- for at det hele er som det skal være 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.