Hjæælp! Er helt ude af den!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg er omkring 5-6 uger henne.. Jeg fik pludselig meget ondt i min venstre side af mit underliv her i eftermiddag da jeg var på shoppetur, så havde godt nok tullet rundt i nogen timer! Og det er bare blevet ved med at gøre meget ondt + jeg er blevet svimmel..

Min frygt er lidt at jeg enten er gravid uden for livmoderen? Ellers er jeg ved at tabe min lille guldklump?? Nogen som kan hjælpe?? Er helt ude af den!

Hilsen den ulykkelige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Karla

Anonym skriver:

Jeg er omkring 5-6 uger henne.. Jeg fik pludselig meget ondt i min venstre side af mit underliv her i eftermiddag da jeg var på shoppetur, så havde godt nok tullet rundt i nogen timer! Og det er bare blevet ved med at gøre meget ondt + jeg er blevet svimmel..

Min frygt er lidt at jeg enten er gravid uden for livmoderen? Ellers er jeg ved at tabe min lille guldklump?? Nogen som kan hjælpe?? Er helt ude af den!

Hilsen den ulykkelige!

Hej.

Først lige et herfra.

Jeg har lige haft en graviditet udenfor livmoderen. Jeg mærkede en gang i uge 6-7 smerter i underlivet der varede en halv dag ca. Jeg fik nogle voldsomme kramper og fik det rigtig dårligt. Har du andre "symptomer" end ondt i venstre side og svimmelhed?

Krydser fingre for det ikke er noget galt!

Anmeld

4. august 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Hilsen den ulykkelige!

Mon ikke det er dine ligamentssmerter. De driller også her endnu og er snart i uge 15

Anmeld

4. august 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Hilsen den ulykkelige!

Jeg kan på ingen måde sige om der er noget galt, er du i tvivl så ring og snak med en læge.

Men jeg kan da gi et og  for at alt er som det skal være

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Hej.

Først lige et herfra.

Jeg har lige haft en graviditet udenfor livmoderen. Jeg mærkede en gang i uge 6-7 smerter i underlivet der varede en halv dag ca. Jeg fik nogle voldsomme kramper og fik det rigtig dårligt. Har du andre "symptomer" end ondt i venstre side og svimmelhed?

Krydser fingre for det ikke er noget galt!

Tak

Jeg har en knald hovedpine? 

Hvordan blev dit opdaget?? Havde du ondt kun i en side??

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

Mon ikke det er dine ligamentssmerter. De driller også her endnu og er snart i uge 15

Kan de godt gøre vildt ondt og komme lige pludselig?

Anmeld

4. august 2012

Karla

Anonym skriver:

Tak

Jeg var ude og shoppe, og fik det vildt underligt. Fik jag i den ene side, og fik en rigtig svedetur. Blev svimmel og fik det bare skidt. Tog hjem og sov en times tid og herefter var der ingenting. Så gik der en uges tid, så kom det igen, det varede ved hele natten, og om morgenen var der en lille smule blod da jeg var på toilettet. Tog til lægen, og fin en tid til akut skanning en time efter. Her opdagede de det, og blev indlagt og opereret samme dag.

Så hvis du er nervøs for noget, vil jeg anbefale at du ringer til lægevagten, og hører ad. Det kan være alle mulig andre ting der gør det, men det er ikke sjovt at gå i uvished. Jeg ville ønske jeg havde kontaktet lægen første gang jeg mærkede noget, da det lige pludselig udviklede sig til en ret alvorlig situation

virkelig for dig!

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Jeg kan på ingen måde sige om der er noget galt, er du i tvivl så ring og snak med en læge.

Men jeg kan da gi et og  for at alt er som det skal være

Tak

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Jeg var ude og shoppe, og fik det vildt underligt. Fik jag i den ene side, og fik en rigtig svedetur. Blev svimmel og fik det bare skidt. Tog hjem og sov en times tid og herefter var der ingenting. Så gik der en uges tid, så kom det igen, det varede ved hele natten, og om morgenen var der en lille smule blod da jeg var på toilettet. Tog til lægen, og fin en tid til akut skanning en time efter. Her opdagede de det, og blev indlagt og opereret samme dag.

Så hvis du er nervøs for noget, vil jeg anbefale at du ringer til lægevagten, og hører ad. Det kan være alle mulig andre ting der gør det, men det er ikke sjovt at gå i uvished. Jeg ville ønske jeg havde kontaktet lægen første gang jeg mærkede noget, da det lige pludselig udviklede sig til en ret alvorlig situation

virkelig for dig!

Puha, sikke en tur du har været igennem

Det kom også da jeg var på shoppe tur og havde gået rigtig meget..

Anmeld

4. august 2012

Karla

Anonym skriver:

Tak

En graviditet uden for livmoderen kan være farlig. Pludseligt opståede mavesmerter, utilpashed, svimmelhed og besvimelse skal altid give anledning til kontakt med en læge!

Dette står på netdoktor.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.