CarinaSB skriver:
At jeg åbenbart besidder nogle underlige holdninger ..
jeg har af gode grunde aldrig lagt billeder ind af mit hjem på nettet .. ikk engang for at vise hvordan vores hjem ser ud efter vi er flyttet .. jeg er så bange for at der er en eller anden ude fra der lure hvor jeg bor og jeg der efter har indbrud .. men efter en lille debat med min veninde om det syntes hun at jeg er mærkelig .. jovist det er jeg da nok .. men jeg vil sq ikke have der er en eller anden der får den ide om at hugge mine ting .. Hvordan er din holdning til at smide billeder på nettet af dit hjem?
Og det skal lige tilføjes at man kan jo ikk undgå det hvis man har sit hus til salg så bliver billederne jo smidt på nettet .. men har bemærket at der ikke bliver smidt billeder ind af hva anlæg, tv og andet værdi fuldt er med ...
Bare en lille tanke her en Lørdag formiddag
Good Lørdag til jer 
Jeg har det præcist på samme måde som dig! Jeg bryder mig ikke om at vise alle de dejlige dyre ting jeg har til mine "venner" på facebook, da jeg ved at det frister svage sjæle, ligesom at jeg heller ikke har givet min adresse ud til andet end min familie. Tør simpelthen ikke andet!
Og jeg skal SLET ikke have fremmede indenfor min dør, no way! godt nok er der dørtelefon ved døren til opgangen og smæklås på vores dør, men har stadig lidt tanken i baghovedet .. Puuha.
Har så også en god forsikring nu, jeg jeg betaler 300 kr for om måneden (ulykkes forsikring + indbo) 
Anmeld