Har måtte konstatere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. august 2012

CarinaSB

At jeg åbenbart besidder nogle underlige holdninger ..

jeg har af gode grunde aldrig lagt billeder ind af mit hjem på nettet .. ikk engang for at vise hvordan vores hjem ser ud efter vi er flyttet .. jeg er så bange for at der er en eller anden ude fra der lure hvor jeg bor og jeg der efter har indbrud .. men efter en lille debat med min veninde om det syntes hun at jeg er mærkelig .. jovist det er jeg da nok .. men jeg vil sq ikke have der er en eller anden der får den ide om at hugge mine ting .. Hvordan er din holdning til at smide billeder på nettet af dit hjem?

Og det skal lige tilføjes at man kan jo ikk undgå det hvis man har sit hus til salg så bliver billederne jo smidt på nettet .. men har bemærket at der ikke bliver smidt billeder ind af hva anlæg, tv og andet værdi fuldt er med ... 

Bare en lille tanke her en Lørdag formiddag Good Lørdag til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

isabellasmor

CarinaSB skriver:

At jeg åbenbart besidder nogle underlige holdninger ..

jeg har af gode grunde aldrig lagt billeder ind af mit hjem på nettet .. ikk engang for at vise hvordan vores hjem ser ud efter vi er flyttet .. jeg er så bange for at der er en eller anden ude fra der lure hvor jeg bor og jeg der efter har indbrud .. men efter en lille debat med min veninde om det syntes hun at jeg er mærkelig .. jovist det er jeg da nok .. men jeg vil sq ikke have der er en eller anden der får den ide om at hugge mine ting .. Hvordan er din holdning til at smide billeder på nettet af dit hjem?

Og det skal lige tilføjes at man kan jo ikk undgå det hvis man har sit hus til salg så bliver billederne jo smidt på nettet .. men har bemærket at der ikke bliver smidt billeder ind af hva anlæg, tv og andet værdi fuldt er med ... 

Bare en lille tanke her en Lørdag formiddag Good Lørdag til jer

Hmm, jeg har aldrig lagt billeder ind af mit hjem... Har ikke rigtig tænkt over det, det er bare ikke noget jeg gør hvis du forstår... Men kan godt se din pointe, og det er vel egentlig rimelig fornuftigt det du siger dér  Så jeg tror heller ikke der kommer billeder af mit hjem på nettet i fremtiden 

Anmeld

4. august 2012

Kay

jeg har lagt billeder ind af enkelt dele a mit hjem,.. men aldrig af elektronik eller andre dyrebare ejendele... ligeom jeg heller ik skriver på facebook at nu er jeg på ferie... eller hvad det nu kan være...

Anmeld

4. august 2012

CarinaSB

isabellasmor skriver:

Hmm, jeg har aldrig lagt billeder ind af mit hjem... Har ikke rigtig tænkt over det, det er bare ikke noget jeg gør hvis du forstår... Men kan godt se din pointe, og det er vel egentlig rimelig fornuftigt det du siger dér  Så jeg tror heller ikke der kommer billeder af mit hjem på nettet i fremtiden 

jeg syntes nemlig bare at nogen gange får folk lagt nogle billeder op hvor jeg får tænkt "tænk nu hvis"

Anmeld

4. august 2012

CarinaSB

Kay skriver:

jeg har lagt billeder ind af enkelt dele a mit hjem,.. men aldrig af elektronik eller andre dyrebare ejendele... ligeom jeg heller ik skriver på facebook at nu er jeg på ferie... eller hvad det nu kan være...

Det er en god ting .. ja man skal sq passe på med hvad man skrive rpå facebook

Anmeld

4. august 2012

B&J

jeg har heller ikke lagt billeder ind af mit hjem... men forstår godt din holdning... og for ønsker da ikke udbydene gæster nej man gør ej

Anmeld

4. august 2012

An&Jo

Jeg lægger ud af mit hjem, og det tør jeg godt fordi vi i forvejen har gjort os en masse sikkerhedsforanstaltninger for at undgå indbrud plus vi bor på en meget lille tæt vej hvor det vil være nærmest umuligt at komme ind uden at naboerne opdager det..

Anmeld

4. august 2012

Masig

Jeg har ikke rigtig noget imod det... jeg skriver jo ikke adressen på mit hjem så folk har jo ikke en chance for at vide hvor mit hjem befinder sig.... Så det tænker jeg helt ærligt ikke over.... Hvis folk vil bryde ind hos os, så gør de det nok uanset om der er billeder eller ej...

Jeg kan ikke se at et billede af mit hjem på en side, hvor jeg er mere eller mindre anonym, kan være direkte årsag til indbrud....

Anmeld

4. august 2012

isabellasmor

CarinaSB skriver:

jeg syntes nemlig bare at nogen gange får folk lagt nogle billeder op hvor jeg får tænkt "tænk nu hvis"

Ja det har du ret i 

Anmeld

4. august 2012

MorEllen

Jeg har en blog hvor jeg tit lægger ud billeder af mit hjem... fordi jeg skriver lidt om interiør osv. Det er der mange der gør. Måske er jeg naiv, men jeg tror ikke der er nogen der vil mig noget ondt. Det er jo meget nemt at finde ud hvor jeg bor, men jeg er slet ikke red for inbrud. Og hvis en tyv bryder sig ind hos mig så skal jeg nok skræmme ham væk (hvis jeg nu er hjemme )

Jeg synes ikke du har underlige holdninger, det er vel bare sund fornuft.. nogle mennesker er bare mer skeptisk til samfundet en andre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.