Laulund87 skriver:
Så vigtigt er tørreskab nu heller ikke. Da jeg arbejdede i børnehave blev det meget sjældent brugt da det slet ikke er godt for flyverdragter. Det siger vuggestuen også her
I min ældste piges børnehave er de ude mindst 3-4 timer hver eneste dag uanset vejret og Frejas flyverdragt var våd når jeg hentede hende 4 ud af 5 dage sidste vinter, så i vores institution er der virkeligt brug for tørreskabene, ellers må ungerne i våde flyverdragter dagen efter og indeklimet bliver totalt smadret af 100 våde flyverdragter, vanter, jakker og huer der hænger og tørrer i skabene.
Vi kan sagtens blive enige om at tørreskabe ikke er sunde for flyverdragter, men hvis alternativet er at putte ungerne i fugtige flyverdragter og jakker, så foretrækker jeg tørreskabene.
Begge mine piger har krudt i r****, og elsker vand og mudder og det kan ses på deres tøj. Omkring onsdag er deres flyverdragter stive af mudder og kan næsten stå selv, så hvis vi ikke havde tørreskabene, så de kunne blive tørret ordentligt (så kan mudderet nemlig børstes af), er jeg ikke engang sikker på at 2 flyverdragter kunne gøre det (og det er der i øvrigt heller ikke plads til i skabene)
Anmeld