Molo, Reima eller Mini A Ture flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.384 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. august 2012

mor2100kbh

Hvilket mærke ville i vælge/anbefale.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

dorthemus

Molo altid

Trins er også rigtig gode, men designet er kedeligt efter min mening. Jeg arbejder selv som udflytterpædagog og Molo holder bare..min egen datter har igen fået en Molo flyverdragt fordi den sidste fuldt ud levede op til forventningerne.

Anmeld

4. august 2012

LinLin

Jeg købte en reima til Adam i februar - til halv Pris ;-) han havde en sidste år vi var fuldt ud tilfredse med :-)

Men giver Dorthe ret i at molos er federe - men dem har jeg ikke kunnet finde til 500 kr ;-)

Anmeld

4. august 2012

mor2100kbh

Jeg har de sidste 2 vintre købt Reima og været helt tilfreds. Men syntes selv, som i begge også skriver, at Molos design er lidt federe.

Det er derfor jeg overvejer at prøve noget nyt i år. 

Anmeld

4. august 2012

dorthemus

DAs mor skriver:

Jeg købte en reima til Adam i februar - til halv Pris ;-) han havde en sidste år vi var fuldt ud tilfredse med :-)

Men giver Dorthe ret i at molos er federe - men dem har jeg ikke kunnet finde til 500 kr ;-)

Jeg har købt runas på lagersalg til 500 for det er en hamper pris.

Anmeld

4. august 2012

mor2100kbh

dorthemus skriver:

Har selv overvejet at købe en Molo på deres lagersalg, en der er are længe til og får jo nok brug for en før det.

Har kigget lidt efter en brugt, men syntes bare de slider dem mere  den alder så ville egentlig gerne have en ny for en gang skyld (de sidste 2 vintre har jeg købt brugt)

Anmeld

4. august 2012

Laulund87

Jeg har ikke erfaring med mærkerne, men har selv besluttet at købe en Molo i år. Det skulle være den ultimative bedste

Min datter er 3 år til december og skal starte i børnehave der, så jeg vil have noget ordentligt som hun rigtig kan lege i hvor den bare holder. Det er jeg sikker på at Molo's vil

Jeg syntes også at 1000 kr var mange  penge for en flyverdragt, men hvis den holder ca 6 måneder og holder min datter varm og tør, synes jeg egentlig ikke det er mange penge Og hvis den stadig er pæn derefter, kan den sælges videre

Anmeld

4. august 2012

LinLin

dorthemus skriver:

Ok :-) de der molo lagersalg er bare aldri

Men vi var som sagt også fuldt ud tilfredse med hans reima sidste r år!

Anmeld

4. august 2012

LinLin

DAs mor skriver:

Ok :-) de der molo lagersalg er bare aldri

Men vi var som sagt også fuldt ud tilfredse med hans reima sidste r år!

Hov...
Aldrig herovre... - skulle der stå

Anmeld

4. august 2012

Skouboe

Reima - det er den eneste på din liste der kan tåle tørreskab.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.