vil gerne have jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

TTM

Fine_007 skriver:

EJeg ville springe ud i det og købe den  

Jeg kan kun forestille mig, at din mor synes det er en meget betænksom gave, og så ville jeg aldrig selv have noget imod at få en brugt gave af en, der havde ledt længe efter noget specielt til mig  

Er helt enig her :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

jydeinden

TTM skriver:

Er helt enig her :-)

dejligt

Anmeld

4. august 2012

katrine26

jydeinden skriver:

det er en glasskål.. og det er en gave til min mor.. hun elsker ting der er blanke og som er i glas og som er af kunstneren "lene bjerre".. faldt så tilfældigt over en glas skål som hun har lavet, og vidste med det samme at det bare er hende.

men har aldrig før købt en gave som var brugt

ja så syntes jeg da godt du kan gøre det..

katrine26

Anmeld

7. august 2012

jydeinden

jeg har hermed kontaktet sælger, og håber og beder for at der ikke er ridser i skålen, samt at den kan sendes uden uheld..

Anmeld

7. august 2012

aarhusmor

Jeg vil også sige at jeg synes godt du kan købe den når det er en glas ting. Og evt. kan du fortælle sælger at du gerne vil betale for at den pakkes ekstra godt ind

Held og lykke

Anmeld

8. august 2012

jydeinden

aarhusmor skriver:

Jeg vil også sige at jeg synes godt du kan købe den når det er en glas ting. Og evt. kan du fortælle sælger at du gerne vil betale for at den pakkes ekstra godt ind

Held og lykke

jeg har henvendt mig til sælger et par gange, den ene gang hørte jeg noget, de andre gjorde jeg ikke..mhun lovede at sætte billeder ind af skålen, men intet er sket.. øv 

Anmeld

8. august 2012

aarhusmor

jydeinden skriver:

jeg har henvendt mig til sælger et par gange, den ene gang hørte jeg noget, de andre gjorde jeg ikke..mhun lovede at sætte billeder ind af skålen, men intet er sket.. øv 

I så fald ville jeg lade være med at købe den. Hvor er det træls for dig

Anmeld

8. august 2012

jydeinden

aarhusmor skriver:

I så fald ville jeg lade være med at købe den. Hvor er det træls for dig

ja det er lidt trælst for kan kun finde gamle billeder af sådan en fra en annonce som ikke eksisterer mere :-s 

Anmeld

8. august 2012

aarhusmor

jydeinden skriver:

ja det er lidt trælst for kan kun finde gamle billeder af sådan en fra en annonce som ikke eksisterer mere :-s 

Måske kan du skrive lidt om den og sætte billede ind. Der er jo mange "super søgere" herinde

Anmeld

8. august 2012

jydeinden

aarhusmor skriver:

Måske kan du skrive lidt om den og sætte billede ind. Der er jo mange "super søgere" herinde

ville da være et forsøg værd, tror jeg jeg vil gøre imorgen hvis jeg stadig ingenting har hørt.. takk for rådet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.