vil gerne have jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
24 svar
0 synes godt om
3. august 2012

jydeinden

hvis i på nettet havde fundet en virkelig fin gave til et familiemedlem, men denne havde været brugt, kunne i så finde på at give vedkommende den alligevel? ( skal siges det er en fødselsdagsgave).. jeg er virkeligt i vildrede, på den ene side siger min fornuft mig at det er no go, men på den anden side ved jeg at denne person virkeligt elsker ting fra denne "kunstner" og jeg kan ikke finde denne ting nogen andre steder.. har søgt nettet tyndt, har sågar spurgt sælgeren, som ikke mente den kunne findes i danmark.

side spørgsmål, er der nogen af jer som har prøvet at få sendt en ting i glas med post danmark, uden at det i fik frem blev til et giga "puslespil"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Mor til Mike

jydeinden skriver:

hvis i på nettet havde fundet en virkelig fin gave til et familiemedlem, men denne havde været brugt, kunne i så finde på at give vedkommende den alligevel? ( skal siges det er en fødselsdagsgave).. jeg er virkeligt i vildrede, på den ene side siger min fornuft mig at det er no go, men på den anden side ved jeg at denne person virkeligt elsker ting fra denne "kunstner" og jeg kan ikke finde denne ting nogen andre steder.. har søgt nettet tyndt, har sågar spurgt sælgeren, som ikke mente den kunne findes i danmark.

side spørgsmål, er der nogen af jer som har prøvet at få sendt en ting i glas med post danmark, uden at det i fik frem blev til et giga "puslespil"?

Ja, hvis det var noget jeg ikke kunne få for nyt og det var noget personen ønskede, men jeg ville så til gengæld også købe en anden ting ved siden af som så ikke var brugt.

Min far har modtaget mange ting, og de har aldrig været i stykker

Anmeld

4. august 2012

katrine26

vis vi snakker om et maleri eller noget i den dur så ja syntes jeg godt du kan købe det, snakker vi om tøj osv så vil jeg syntes det var no go.

katrine26

Anmeld

4. august 2012

Bebsen

Hvis det er noget unika der netop ikke er til at få fat i i butikker og som vil betyde meget for modtageren, så go for it

Jeg ville se det som en kærlig og betænksom gave

Kh Ida.

Anmeld

4. august 2012

jydeinden

katrine26 skriver:

vis vi snakker om et maleri eller noget i den dur så ja syntes jeg godt du kan købe det, snakker vi om tøj osv så vil jeg syntes det var no go.

katrine26

det er en glasskål.. og det er en gave til min mor.. hun elsker ting der er blanke og som er i glas og som er af kunstneren "lene bjerre".. faldt så tilfældigt over en glas skål som hun har lavet, og vidste med det samme at det bare er hende.

men har aldrig før købt en gave som var brugt

Anmeld

4. august 2012

jydeinden

Bebsen skriver:

Hvis det er noget unika der netop ikke er til at få fat i i butikker og som vil betyde meget for modtageren, så go for it

Jeg ville se det som en kærlig og betænksom gave

Kh Ida.

spurgte sælgeren af denne ide, og hun sagde at hun mente hun havde fået den fra tyskland, og at hun ikke havde set den her i landet.. og jeg tror hende, for har virkeligt ledt og ledt.

Anmeld

4. august 2012

Fine_007

Jeg ville springe ud i det og købe den  

Jeg kan kun forestille mig, at din mor synes det er en meget betænksom gave, og så ville jeg aldrig selv have noget imod at få en brugt gave af en, der havde ledt længe efter noget specielt til mig  

Anmeld

4. august 2012

jydeinden

Fine_007 skriver:

Jeg ville springe ud i det og købe den  

Jeg kan kun forestille mig, at din mor synes det er en meget betænksom gave, og så ville jeg aldrig selv have noget imod at få en brugt gave af en, der havde ledt længe efter noget specielt til mig  

jeg har alle dage gjort meget ud af gaver til andre, men især til min mor, far, bror og min kæreste, fordi de betyder særligt meget for mig

Anmeld

4. august 2012

Fine_007

jydeinden skriver:

jeg har alle dage gjort meget ud af gaver til andre, men især til min mor, far, bror og min kæreste, fordi de betyder særligt meget for mig

Anmeld

4. august 2012

Fine_007

jydeinden skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.