Hej alle skønne madammer,
Åh alt er lige pt fuldstændig uoverskueligt. Vi er i gang med at pakke ned, og igang med at male, og flytter lidt hverdag, total uoverskueligt!
Jeg er blevet helt vildt snottet har ondt over det hele, men går alligevel på arbejde, dumme mig (og jeg er selv uden om det)
Alma har fødselsdag på mandag, og jeg har så dårlig samvittighed overfor hende. Vi kommer ikke rigtig til at holde fødselsdag for hende på hendes fødselsdag. Jeg har ikke købt gave, ved ikke hvornår jeg skal gøre det eller hvor jeg skal gøre det eller hvad jeg skal købe (har lidt ideer, men det hvor jeg vil købe det, i Oslo når vi ikke)
Bedstemor og bedste far kommer på torsdag, her ligner jeg ved ikke hvad med flyttekasser og total beskidt. jeg ved ikke hvornår jeg skal gøre rent eller rydde op. Vi holder en lille fødselsdag for Alma lørdag, men Andreas skal male den dag, ellers når vi det ikke. Hun vil gerne invitere sin børnehave til fødselsdag, men det kan vi jo ikke i dette flytterod, og kaos, så det må vente!
Ja det hele er lidt øv som I kan høre
Sidder faktisk og hyler lidt, for det er bare så uoverskueligt.
Vi arbejder begge to i døgndrift, og tøserne er i inst fra 7.30 til 16.30 hverdag, øv. Glæder mig til vi kan få en hverdag i det nye hus, hvor tøserne undgår de lange dage i inst. pga kortere transport!
Nå tak fordi du læste med så langt
Knus Siber
Anmeld