ja jeg er så 30+1 idag..
og først nu er tankerne rigtigt begyndt omkring fødsel osv da jeg føler tiden går alt for stærkt og kommer meget tæt på nu...
jeg har ikke rigtig læst på det med fødsel, ved ikke om det er forkert af mig ? er jo første gangs fødende.. 
mine tanker går meget på hvad der mon kommer ud ? vi har jo valgt ikke at vide kønnet og nu her med 9 uger tilbage syndes jeg kun det er spændende vi ikke ved det.. 
tankerne blev os gjordt tideligt omkring at min kæreste skal være den eneste til stede ved fødslen, men egentlig fordi han er den eneste jeg føler jeg kan være mig selv 100% med.. og det syndes jeg er vigtigt jeg kan det til min fødsel..
der ud over ønsker jeg ikke at føde i vand men derimod være i vand under veerne men om det kan lade sig gøre må vi jo se..
smertestillende er ikke udelukket her, da jeg ikke er så god til smerter og har en del problemer med ryg og krop i forvejen.. men tror jeg tager det som det kommer..
har endnu ikke været til fødsels forberedelse men skal det her snart..
men ingen tvivl om de næste 9 uger bliver tavle for mig, står over for en flytning, et børneværelse der skal gøres færdig, de sidste køb, baby shower osv..
puha bliver helt forpustet ved tanken 
Anmeld