christina92 skriver:
Hej oktober momser
Jeg synes godt nok ikke der er længe til "vi" skal føde nu!
Så vil i ikke fortælle mig hvad i tænker om jeres forestående fødsel? Vil gerne høre alle tanker, bekymringer, planlægnings tanker, alt der måtte fylde hos jer.
Og jeg vil gerne både høre fra dem der har prøvet det før og dem som jeg der slet ikke ved hvad vi går ind til 
Jeg syntes godt nok også tiden er gået ekstremt hurtigt, føler lige jeg har stået med en positiv test i hånden..
Jeg er begyndt at tænke meget over fødslen osv, hvorvidt jeg mærker vandet gå, om jeg skal ha veer i lang tid eller om det går hurtigt. Jeg håber på at kunne gøre det uden smertestillende, da jeg helst vil mærke det, da jeg har bækkenløsning, har min JM forslået at jeg føder i vand, da det mindsker mine smerter i hofterne og bækkenet, og det har jeg intet imod.. 
Jeg har valgt kun at have min kæreste med ind, da jeg føler det er vores oplevelse, så vi tager kamera med også må vi håbe han når at få taget nogle gode billeder, mens jeg skriger løs..
Og jeg glæder mig virkelig meget til at se bebse komme ud og hilse, er ved at være træt af kun at mærke hende inde i maven, jeg vil se hende, røre hende og nusse om hende..
Men 61 dage tilbage, til min termin er nået.. Håber tiden går bare en smule hurtigere nu... Kan snart ikke vente mere..
Anmeld