Tissekone med sand i!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.793 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. maj 2009

Loggidut

det er hvad vi har opdaget gør mega ondt!

Da Tif kom hjem fra dagplejen, så vrælede hun og hylede...og intet var godt nok til hende, hun fik A38, hun fik en flaske med mælk, hun fik sut, hun fik spillet sin yndlingssang (otto er et næsehorn) vi forsøgte alt...uden held, til sidst blev jeg tosset, smed hende på puslebordet med beskeden om at så kunne hun komme i seng...og da jeg så skiftede hendes ble...så var den fyldt med sand!

Ikke bare lidt, der var nok en hel håndfuld i den, og det var bare over alt, i hasen mellem ben og mave, i tissekonen, og ved numsen, og fårk hvor gjorde det ondt af få af hende...aj hvor har jeg det bare dårligt, hvorfor har vi da ikke opdaget det noget før!

Da hun var færdig, så var jeg bare sådan helt...hmm...nååååårrrrrr agtig, hvor er det synd, og det eneste tøsen gjore var bare at pege på hendes seng, og vræle dove....

ja så fik hun lov at komme i seng, med ren numse og ren ble, og haffelaffen, og sut!

og siden har jeg slet ikke hørt hende...
jeg har bare dårlig samvittighed!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Tynen

Øv, for dælan!
Kan lige forestille mig hvordan det må være

Men godt at I heldigvis fandt ud af det, og mon ikke Tiffeliffen har glemt det imorgen selvom moderen ikke har?!

Anmeld

11. maj 2009

Loggidut

jo...mon ikke...men for pokker...jeg har haft så mange unger at jeg næsten ikke orker at tælle dem, men aldrig en unge med sand i bleen før...av!

ja og så røg vi forresten på skadestuen med Kasper her til aften, knægten har spillet fodbold, og hoppet ind i en jernstang, med det resultat at han har slået kæbe, tand, næse og en smule hans ene øje...så vi var lige ude på skadestuen for at tjekke at hans sidste stump hjerne stadig rotere inde i knoppen på ham!
Og det første han siger er: ja jeg har fået en jernstang i hovedet, og så måtte damen jo spørge om han var blevet slået ned! DOOOOOH...

Men han er ok, og fungere lidt endnu, nu skal han så bare en smut til tandlægen med bisserne!

Anmeld

11. maj 2009

Nadi

Ej hvor kan jeg lige sætte mig ind i hvordan du har det!! Ej puha, man bliver bare så led ved det, men igen det er sgi ikke lige sand i tissekonen der falder en ind som det første når barnet er ked af det.

Godt at Tiffeliffen har fået Haffelaffen og putter trygt og godt

Anmeld

11. maj 2009

Kaufie

Men prøv så ikke også lige at sætte jer ind i hvordan Tif havde det... avavav - kan da godt forstå hun var ked.....

Men nej, det er heller ikke lige det første jeg ville tænke på hvis ungen er ked....

Hvordan søren kan det komme helt derind?????

Anmeld

11. maj 2009

Loggidut

altså, det var nede i bleen, og mest uden på, der hvor hun bøjer benet sad en hel kage af det...jammen jeg har en ide om at hun har været på maven at ligge, og har kravlet fremad...og dermed skovlet sand ned i bodyen, og videre ned i bleen...

jeg kan forstille mig det er lige som at have et stykke sandpapir i bukserne, og det kan da kun være ubehageligt!

så jeg havde virkelig ondt af hende!

Anmeld

11. maj 2009

Sweet1978

Ja man kan jo kun sammenligne med når man selv har været ved stranden og fået sand ind alle vegne, mega ubehageligt. Men du kunne jo ikke vide det.

Jeg har for nylig været i en lignende situation, D-musen har også været pyller og træls og vi kunne ikke forstå det, og skældte nok lidt for meget ud, men så skulle jeg børste tænder en aften og fik øje på en tand som nok var skyld i misæren. Øv "dårlig mor", der var jo en årsag til gråden.

Anmeld

11. maj 2009

linemus

Sikke en dag du har haft, og så på en mandag. Stakkels Tif - det må være noget der skaver godt og grundigt  Og sikke noget med Kasper... (hovedrysten...).

Håber du får en bedre dag imorgen 

Anmeld

12. maj 2009

Grynt

Sloggi, livet er sgu aldrig kedeligt når man har børn af alle aldre derhjemme  Men øv alligevel. Håber alle har det meget bedre nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.