er der andre som oplever....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2008

birgittemarie

Rart at vide, man ikke er alene :) Nova Maria gør stort set alt det, I skriver om, omend jeg ville ønske, hun ville nøjes med at have tæerne i munden på puslebordet... Og de rasende skrig, når damen ikke vil have mere mad... Det er så trommehinderne vibrerer og ruderne klirrer :'( Men fat mod de damer! Jeg tror sørme, at baby Nova Maria er ved at komme til sig selv igen. De sidste par dage har hun i hvert fald været i bedre humør, lejlighedsvist været villig til at lade sig skifte og endda formået at beskæftige sig selv op til fem minutter ad gangen. Mad har hun også fattet interesse for igen, så jeg øjner lys forude :) Knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

Loggidut

Birgitte (ny mor) skriver:

Puhaaaa Loggi - det lyder præsis som Marius - han er frygtelig for tiden.......han laver samme nummer ved bordet :@ han kan også få et hystadeanfald hvis han taber noget legetøj eller vi tager noget fra ham - vi kan ikke aflede ham mere - han kan pludselig huske!!!

Jeg tror "bare" de er ved at være meget bevidste, øver sig i mig og dig og grænser....de er ved at blive en lille persom med vilje :-0 Kræver sin mor til tider :P

God "kamp" (H)
kh Birgitte

ja netop, de husker perfekt...den havde jeg sgu glemt....her kan vi slet ikke snyde tif mere, har hun set noget...vil hun have det!
og så skrev Lise noget om en sniger et eller andet sted (var det ikke hende?) og jeg gør det samme, kravler rundt, for hun ikke skal se mig, gemmer mig i bedste james bond stil, så hun ikke får en årsag til at hyle...aftenen er ødelagt, der skal man helst snakkes med, KONSTANT!
ja jeg har fået en lille teorist, som nyder at vælte sig i opmærksomhed, og jeg håber godt nok snart det er overstået, for jeg er træt...meget træt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.