Jojo. Hér kører vi hele listen fra beskrivelsen af et tigerspring. Humørsvingninger, mareridt, skiftende appetit, udforskning af snart sagt alt, ét stk legetøj i hver hånd, vredesudbrud max, dagdrømmeri, korporlig afstraffelse eller overkærlig omklamring af bamser. I dag brølede Sofie af en dame i Netto: gagaaaaarrrr! lige op i hovedet på hende foran brødhylden. Jeg kiggede kobberrød i ansigtet og lettere bidsk på min datter (somom hun fatter det endnu) men damen udbrød bare: eiiii, hvor kan jeg huske, da mine unger begyndte at lege med stemmen. - Om ikke jeg bare synes, det var herligt? Øhhm jo, selvfølgelig. :$
Det er helt vildt, så meget der sker lige nu.
Selv ugens gæst (min mand og Sofies far) har bemærket det. Han tror ikke på tigerspring og mental udvikling beskrevet i en bog af kloge mennesker. - Men han vil gerne gå med til, at hun startede på at forandre sig i den uge, bogen beskriver.
Bleen er også en kamp hér. Ikke fordi Sofie bliver sur, men pga. af at de dér fødder partout skal helt ned i halsen, når hun ligger uden ble på puslebordet. Hun bliver sådan set ikke sur, når jeg tvinger hendes ben i en blevenlig stilling, men for p.... hvor er hun stærk efterhånden, når hun kæmper imod.
Nå, indtil videre tager jeg kampen med oprejst pande og glæder mig til at se, hvad hun kan, når skyerne er drevet over.
Hilsen Helle og Sofie, som kaster med plasikbolde over hele kontoret lige nu
Anmeld