så blev det til 7 skridt:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2009

LotteN

hva - går/står Yasmin også? synes da hun står selv på dit nye profilbillede!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

saxa

LotteN skriver:

hva - går/står Yasmin også? synes da hun står selv på dit nye profilbillede!

Ja hun begyndte at gå da hun var 10 mdr..  Så hun er ved at være rutineret.. hehe.. Og er absolut overalt nu.. Dejligt...

Anmeld

13. maj 2009

Mormilla

LotteN skriver:

jo tak hvor mange trin er Patrick oppe på?

Han er kun på 2. Så det er ikke så meget... Men det skal nok komme Han kan selv gå med gåvognen

Anmeld

13. maj 2009

LotteN

saxi skriver:

Ja hun begyndte at gå da hun var 10 mdr..  Så hun er ved at være rutineret.. hehe.. Og er absolut overalt nu.. Dejligt...

¨hold da op, det er godt nok flot  - hun er sandelig en dygtig pige

Anmeld

13. maj 2009

LotteN

Mormilla skriver:

Han er kun på 2. Så det er ikke så meget... Men det skal nok komme Han kan selv gå med gåvognen

2 trin udvilker sig hurtigt! vi har "trænet" med lærke de sidste par dage og hun er bare blevet så meget bedre og fået meget mere balance, så hun nu kan stå helt længere tid af gangen!

Anmeld

14. maj 2009

Mormilla

LotteN skriver:

2 trin udvilker sig hurtigt! vi har "trænet" med lærke de sidste par dage og hun er bare blevet så meget bedre og fået meget mere balance, så hun nu kan stå helt længere tid af gangen!

Patrick kan os stå slev i ca.1min... Men han står bare og danser
Men det skal nok komme

Anmeld

18. maj 2009

Mormilla

Så er vi på 5 skridt Det er bare super dejlig!

Anmeld

25. maj 2009

Mormilla

Ja nu er der stille igen igen igen

Jeg vil bare lige sige at nu er vi kommet på 13 skridt. Måske mere. Vi glemmer tit at tælle.

Anmeld

25. maj 2009

LotteN

Mormilla skriver:

Ja nu er der stille igen igen igen

Jeg vil bare lige sige at nu er vi kommet på 13 skridt. Måske mere. Vi glemmer tit at tælle.

Hold da op det kører for Patrick nu
Lærke er også på 13 skridt.. og nu er der begyndt at komme lidt mod på hende... Her til aften vendte hun sig lige væk fra mig og gik over mod gåvognen, som stod et stykke væk. desværr var mit ben lige i vejen og hun væltede (dumme mor)

Anmeld

15. juni 2009

Mormilla

LotteN skriver:

Hold da op det kører for Patrick nu
Lærke er også på 13 skridt.. og nu er der begyndt at komme lidt mod på hende... Her til aften vendte hun sig lige væk fra mig og gik over mod gåvognen, som stod et stykke væk. desværr var mit ben lige i vejen og hun væltede (dumme mor)

Undskyld jeg først skriver tilbage nu. Men har ikke haft internet

Patrick kan gå nu og har har os lært at kravle efter Han hoppede jo på numsen før...

Hvordan går dem med Lærke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.